آتش‌نشانان اصفهانی در تراز نخست کشوری قرار دارند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌نشانی اصفهان در تراز نخست آتش نشانان کشور قرار دارند و البته در این جایگاه نیز باقی خواهد ماند چرا که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن گلابی صبح امروز _یکشنیه هفتم مهرماه ۹۸_ در مراسم رژه نیروهای پیاده وسواره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: روز گذشته با افتتاح ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی در محله اطشاران بر ایمنی و تاب آوری شهر افزوده شد.

وی از کاهش ۲۵ درصدی آمار حریق و ۱۵ درصدی آمار حوادث در شهر اصفهان در یکسال گذشته(مهرماه ۹۷ تا مهرماه ۹۸) خبر داد و گفت: فرهنگسازی و آموزش، همکاری شهروندان و رعایت نکات ایمنی باعث کاهش این آمار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مناقصه خرید ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای آتش نشانی اصفهان برگزار شده است، افزود: در روزهای گذشته ۲۰ دستگاه ایسوزو سبک و نیمه سنگین همچنین چهار دستگاه ایسوزو فوق سنگین خریداری شده و تا چند روز آینده چهار دستگاه دیگر خریداری می‌شود.

وی تاکید کرد: آتش نشانی اصفهان در تراز نخست آتش نشانان کشور قرار دارد و در این جایگاه باقی خواهد ماند چرا که در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گلابی با اشاره به برگزاری مراسم رژه آتش نشانان، گفت: امروز به مناسبت روز آتش نشان رژه پیاده و موتوری آتش نشانان و خودروهای اطفائیه از خیابان آبشار آغاز می شود و سپس به گزار شهدا خواهند رفت تا عطرافشانی قبور شهدا را انجام دهند.

کد خبر 391370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.