جانمایی از شب بازارها و بازارچه‌ها در مناطق ۸ گانه اهواز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: اقدامات ویژه‌ای برای جانمایی شب بازارها و بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات اولیه در مناطق هشت گانه در دست اجرا است.

بابک ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهمترین طرح‌های ساماندهی مشاغل شهری اظهار کرد: در شهر اهواز تاکنون هفت مجتمع صنفی احداث شده و تعداد ۱۰۵۰ کارگاه و انبار صنوف مزاحم شهری به این مکان‌ها منتقل شده‌اند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز با بیان اینکه هفت مجتمع صنفی دیگر در دست احداث است که باید هرچه سریع تر ساماندهی شود، افزود: بازار چوب با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی، فاز دوم نمایشگاها با ظرفیت ۵۰ نمایشگاه، فاز دوم علامه با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی و با ظرفیت ۶۵ کارگاه، مجتمع بنکداران غرب با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۸۱ انبار، مجتمع مصالح فروشان عین دو با ظرفیت ۲۰۰ انبار و مجتمع مصالح فروشان مسیر ملاشیه با ظرفیت ۳۰۰ انبار و مجتمع نمایشگاه‌های غرب اهواز از جمله مجتمع‌هایی است که در دست اقدام است.

وی از احداث و راه اندازی بازار احشام فروشان خبر داد و گفت: جهت ساخت بازار احشام  فروشان زمینی در منطقه سه آماده شده است که به زودی شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود.

ربیعی ادامه داد: از دیگر مسائل پیش رو ساماندهی موزائیک سازان، لوازم ساختمانی و بهداشتی در شهر اهواز بوده که مطالعات اولیه آن در حال انجام است.

وی گفت: از دیگر پروژه‌های در دست مطالعه می‌توان به مجتمع مصالح فروشان شرق اهواز، مجمع سنگ فروشان و شهرک سلامت اشاره کرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام که نقش مهمی در تامین امنیت غذایی در استان خواهد داشت، تکمیل فاز دوم میدان الغدیر است، احداث نیم فاز دوم میدان میوه و تره بار الغدیر و همچنین فاز سوم میدان الغدیر که طرح اولیه مطالعات آن به زودی تهیه خواهد شد نقش مهمی در افزایش ظرفیت خدمت رسانی به شهروندان اهوازی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیگیری احداث کشتارگاه دوم شهر اهواز با مشارکت بخش خصوصی یک گام بلند در مشارکت بخش خصوصی در مدیریت شهری محسوب می‌شود.

ربیعی گفت: طبق دستور شهردار اقدامات ویژه‌ای برای جانمایی شب بازارها و بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات اولیه در مناطق هشت گانه در دست اجرا است.

کد خبر 391369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.