خبرهای خوب شهردار اصفهان برای آتش نشانان

شهردار اصفهان گفت: اختلافی با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت چهار درصد مابه‌التفاوت حق بیمه متصدیان مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به سازمان تامین اجتماعی وجود داشت که روز گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته رفع شد.

قدرت الله نورزی صبح امروز_یکشنیه هفتم مهرماه ۹۸_ در حاشیه مراسم رژه نیروهای پیاده و سواره سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفتم مهرماه که به نام «روز آتش نشان» نامگذاری شده را به تمام آتش نشانان جان بر کف که آسایش و آرامش مردم از جان و دل ایثارگری می‌کنند، تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه در دوسال گذشته در چند حوزه در آتش نشانی پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، افزود: براساس مصوبه‌ سال گذشته شورای اسلامی شهر اصفهان مقرر شد که تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی در شهر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر در محله اطشاران افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: به زودی در ناژوان و مناطق یک، هشت، ۱۴ و در کنار ساختمان نمایشگاه بزرگ اصفهان ایستگاه‌های آتش نشانی جدید را احداث خواهیم کرد.

نوروزی با تاکید بر اینکه تجهیزات آتش نشانی اصفهان نسبت به دو سال گذشته بسیار متفاوت شده، وسایل نقلیه مجهز خریداری شده و تمامی ابزارهای مورد نیاز در بخش‌های مختلف آتش نشانی جدید و به روز شده است، گفت: معتقدیم شرایط آتش نشانی در مسیر کنونی، کیفیت لازم و جایگاه واقعی خودش را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: براساس سیاست‌های تعیین شده در دو سال گذشته، سازمان آتش نشانی در حوزه نیروی انسانی با رویکرد جدید اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی متعددی برای آتش نشانان برگزار شده به طوری که نتیجه آموزش‌ها منجر به ۲۵ درصد کاهش آتش سوزی و ۱۵درصد  کاهش حوادث دیگر شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به سختی کار کارکنان آتش نشان، خاطرنشان کرد: در رابطه با سختی کار کارکنان آتش نشانی با وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی مذاکرات و مکاتباتی انجام دادیم و در نهایت با پیگیری های صورت گرفته، کارکنان آتش نشانی مشمول مصوبات قانون مشاغل سخت و زیان‌آور شدند.

وی اظهار کرد: اختلافی با سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت چهار درصد مابه‌التفاوت حق بیمه متصدیان مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به سازمان تامین اجتماعی وجود داشت که آن نیز روز گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته رفع شد و این یک نوید بسیار خوبی برای کارکنان است.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها به گونه‌ای پیش رود که شهر از نظر تاب‌آوری در حوزه آتش نشانی قوی شود و در نتیجه مردم با اطلاع از امکانات تجهیزات، آموزش‌ها و آمادگی ها با احساس امنیت و آسایش و آرامش بیشتری زندگی خودشان را ادامه دهند.

کد خبر 391356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.