۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
آتش‌نشانان، فرشتگان نجات

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کلیشاد و سودرجان در پست اینستاگرام این شهرداری نوشتند: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته‌های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

به گزارش ایمنا، متن پیام شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کلیشاد و سودرجان که به مناسبت روز آتش‌نشان در صفحه اینستاگرام این شهرداری منتشر شده چنین است:

هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آتش‌نشانان پر تلاش و ترویج گران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می‌باشد. روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته‌های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است.بویژه غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت در حفاظت از پالایشگاه نفت آبادان به شهادت رسیدند و جان برکفانی که به امر خطیرخدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش کشور، به خصوص آتش‌نشانان زحمت‌کش کلیشاد و سودرجان که با از خود گذشتگی و ایثارجان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش کرده‌اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض می‌نمایم وآرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش‌نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستاریم.

حامد اخگر، شهردار کلیشادوسودرجان

صفورا محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان

کد خبر 391352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.