علی آقا دمش گرم

سیصد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "عکس نجات کبوتر جرم است؟" عنوان اصلی این رسانه است که در گفت‌وگو با سعید آقایی بازیکنی که کمیته انضباطی  در آستانه دیدار با پرسپولیس وی را تا اطلاع ثانوی محروم کرد بیان شده است. آقایی در خصوص این محرومیت اظهار داشت: بازیکنان زیادی در لیگ هستند که زشت ترین رفتارها را از خود در داخل و خارج زمین نشان می دهند و بعد از دو هفته تازه برای بیان اظهاراتشان به کمیته انضباطی فراخوانده می شوند آن وقت نمیدانم که چرا من را یک شبه برای گذاشتن عکس نجات یک کبوتردر پروفایلم محروم می کنند. 

"علی آقا دمش گرم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمدرضا خلعتبری و در پی تعریف علیرضا منصوریان از این بازیکن و ذکر این نکته که خلعتبری پنجاه درصد قدرت تیم ذوب آهن می باشد مطرح شده است. وی در این باره افزود: آقای منصوریان بعد از مصدومیتی که داشتم می‌خواست من را از لحاظ روحی و روانی تقویت کند و این حرف را به زبان آورد ایشالا که بتوانم با نمایش خوبی که دارم لطف ایشان را جبران کنم. واقعا دم علی آقا گرم.

"چه جوری از این دیوار می خواهید عبور کنید" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که اشاره به آمار خوب خط دفاعی  و دروازه بان تیم سپاهان دارد که در شش بازی گذشته از رقابت های لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده اند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلی کنید.

کد خبر 391351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.