سامانه مرکز جهانی رتبه‌بندی بازیکنان در اصفهان رونمایی شد

با تلاش اصفهانی‌ها برای اولین بار در ایران سامانه رنکینگ یا همان مرکز جهانی رتبه بندی بازیکنان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا عصر روز گذشته -شنبه ۶ شهریورماه_ مرکز بازی‌های دیجیتال اصفهان در مجموعه پرواز شاهد یک اتفاق بسیار تاریخی در حوزه ثبت آمار و اطلاعات ورزشی در فضای تحت وب بود و سامانه مرکز جهانی رتبه بندی بازیکنان به آدرس ranking.rezvanigame.com در اصفهان رونمایی شد.

 در این مراسم جعفر سطوتی معاون فرهنگی وزیر ورزش به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا کرده بود. رسول رضوانی مدیر هلدینگ رضوانی و صاحب امتیاز سایت رنکینگ بازی فیفا و pes، گفت: این سایت در ابتدا به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و بیش از یک دهه بر روی اجرای آن کار مطالعاتی انجام شده است.

رضوانی تاکید کرد: در حال حاضر هر ورزشکاری و در هر رشته‌ای حتی آنهایی که در خانه با یکدیگر بازی می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات ورزشی و عملکردی خودشان را ثبت کنند تا در ادامه بتوان به عنوان یک مرجع از آن استفاده کرد. مدیر هلدینگ رضوانی همچنین وعده داد که در اواسط آبان مسابقات محلی فوتبال، فوتسال، فوتبال دستی، فیفا، pes  و تنیس روی میز با حضور همه علاقمندان برگزار شود.

در ادامه جعفر سطوتی معاون فرهنگی وزیر ورزش ضمن برشمردن دغدغه‌های اساسی وزارت در حوزه توسعه ورزش همگانی و توجه به اقتصاد ورزشی، گفت: این اتفاق مهم که در اصفهان رونمایی شده می‌تواند اهداف مهمی مثل هدایت بازیکنان به سمت نشاط، کارآفرینی و تغییر سبک زندگی را سبب شود. در پایان هم با حضور جمعی از مدیران ورزش اصفهان مراسم رونمایی از این سامانه برگزار شد و سایت رنکینگ در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

کد خبر 391335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.