داستان خطیر و استقلال پایانی ندارد؛ این بار منشا

مصاحبه‌ها و افشاگری‌های خطیر از زمان جدایی او از استقلال تا به امروز ادامه داشته است و در آخرین ورژن این مصاحبه‌ها او با منشا، روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنار گذاشتن احتمالی علیپور از ترکیب پرسپولیس، اظهارات منشا و خطیرو عدم خطر حذف از آسیا برای استقلال به گفته حسن فتحی مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -هفت مهرماه - بود.

"علیپور رفت روی نیمکت" عنوان اول"گل"است، این روزنامه معتقد است مهدی عبدی جوان جایگزین بهترین گلزن دو سه سال اخیر پرسپولیس در ترکیب این تیم می‌شود و جونیور نیز از جای خود تکان نخواهد خورد، این موضوع وقتی جدی می‌شود که" ایران ورزشی" نیز نقدی بر عملکرد علیپور منتشر کرده است.

گویی انتقاد پرسپولیسی‌ها از ایرج عرب پایانی ندارد و در آخرین بخش این انتقادها هواداران پرسپولیس خرید جونیور براندئو مهاجم بی کیفیت را محصول فکر او دانستند،"خبرورزشی" با عنوان "جونیور دستپخت توست بدبخت‌مان کردی" از انتقاد هواداران پرسپولیس نوشت.

از تخت شکسته تا دلالی و خرید آپارتمان داستان آخرین ورژن دعوای علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم است، "شوت" با عنوان "خطیر با اخاذی از بازیکنان در سوئیس آپارتمان خرید" از اظهارات گادوین منشا در جواب علی خطیر نوشت، خطیر دیروز گفته بود در خانه منشا دو تخت شکسته پیدا شده است.


"حذف از آسیا دروغ است" عنوان اول" استقلال جوان" است، آسیایی که از اهمیت بالایی برای آبی پوشان برخوردار است امسال نیز استقلال را در خود خواهد دید و فتحی معتقد است هیچ خطری حضور استقلال را در آسیا تهدید نمی‌کند.


پس لرزه‌های یک مسابقه معمولا تا شب مسابقه و یک روز بعد از آن ادامه دارد، اما گویی الکلاسیکوی ایران پس لرزه‌های طولانی و قوی داشته است، تابش مدیر عامل سپاهان دیروز از فحاشی هواداران پرسپولیس اظهار ناراحتی کرد، اما حالا"پیروزی" با عنوان "ای کاش فقط گروه کر فحاشی داشتید" به اتفاقات بازی جام حذفی این دو تیم رجوع کرد.


اینترنتی شدن خرید بلیط ورزشگاه‌ها جزو اتفاقات خوب لیگ برتز امسال است و این پیشرفت می‌تواند از اتفاقات و دعواها سر بلیط کاغذی جلوگیری کند، اما "ایران ورزشی" در پرونده خود از دوربین نداشتن این ورزشگاه انتقاد کرده است و با عنوان "ورزشگاه آزادی دوربین تشخیص چهره ندارد" از لزوم نصب دوربین در بزرگ ترین ورزشگاه ایران نوشت.


"رباط زانوی محسن کریمی پاره شد" اتفاقی نه چندان جدید که "ابرار ورزشی" از آن خبرداد، این روزنامه در بخش دیگری از پس گرفتن شکایت برانکو از پرسپولیس خبرداده است.

کد خبر 391329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.