شریعتمداری: شرایط کشور مشابه دوران جنگ است

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون در یک جنگ اقتصادی همه جانبه و نابرابر قرار داریم، آمریکا به صورت کامل کشور را تحریم کرده و به دولت‌ها و حتی شرکت‌های مختلف فشار می‌آورد که هیچ گونه رابطه‌ای با ایران برقرار نکنند.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در مراسم یادواره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی، به سختی‌های دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: رزمندگان ما از نظر سلاح، تجهیزات و حتی لباس در مضیقه بودند، با این وجود مقاومت کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه اکنون نیز به گونه‌ای در شرایط مشابه دوران جنگ هشت ساله قرار داریم، افزود: مقام معظم رهبری عنوان کردند که باید حکومت و دولت مقاومتی داشته باشیم و به نقطه‌ای برسیم که دشمن جرأت تجاوز به کشور را نداشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دشمن، زمانی به مرزهای ایران یورش آورد و حمله نظامی کرد اما این بار در جبهه اقتصادی و فرهنگی فعالیت خود را شروع کرده است. همانطور که در جنگ هشت ساله پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز می‌شویم.

شریعتمداری تاکید کرد: ما از تعبیر دفاع مقدس استفاده می‌کنیم، چون آغازکننده جنگ نبودیم، اکنون در جنگ اقتصادی نیز آغازکننده نیستیم و این دشمنان هستند که با هدف ضربه زدن به ما این جنگ را شروع کرده و ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: در جریان دفاع مقدس دیدیم که حمله دشمن به یکپارچگی و اتحاد ملت انجامید و در جنگ اقتصادی هم زمانی که مردم می‌بینند دشمن به ما حمله می‌کند متحد می‌شوند، یکپارچگی بین آن‌ها و همچنین قوای سه گانه و مسئولان در سطوح مختلف نمایان است.

کد خبر 391297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.