افتتاح بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی اصفهان

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: افتتاح ایستگاه آتش نشانی کوی میلاد واقع در محله اطشاران در راستای افزایش تاب آوری شهر با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان انجام شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید شهبازی در آیین بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی کوی میلاد (شماره ۲۵) که با حضور مدیران شهری، رییس و اعضای اسلامی شورای شهر، پدر شهید اکبری از شهیدان مدافع امنیت و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی اصفهان در کوی میلاد از سال ۹۴ آغاز شد اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد متوقف شده بود که خوشبختانه دی ماه سال گذشته با همت ویژه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و سایر حوزه‌ها ادامه عملیات احداث ایستگاه انجام شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی تصریح کرد: برای احداث ایستگاه آتش نشانی کوی میلاد افزون بر شش میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و این ایستگاه در زمینی به مساحت یک هزارو ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: باتوجه به اینکه بیش از ۱۵ هزارنفر در محله اطشاران ساکن هستند لازم بود خیلی زودتر این ایستگاه احداث می‌شد و امروز خوشبختانه با توجه ویژه مدیریت شهری و تأکید شهردار اصفهان و شورای شهر این اتفاق افتاد و با تجهیزاتی که در آن مستقر می‌شود شاهد تاب آوری هرچه بیشتر شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید به محله اطشاران که بخش عمده‌ای از جمعیت آن از قشر فرهنگیان و پاسداران هستند نگاه ویژه‌ای داشت تا از خدمات مناسب و درخور شأن بهره مند شوند.

شهبازی با بیان اینکه شهروندان محله اطشاران هفت شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و نقش بسزایی در سرافرازی ایران اسلامی داشته‌اند، تصریح کرد: باید تلاش شود سیمای محرومیت از منطقه ۱۰ رخت ببندد و توزیع عادلانه امکانات و خدمات را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق پرجمعیت اصفهان است که نقش بی بدیلی در تحولات شهر داشته است ابراز امیدواری کرد تا سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی در این منطقه بیفتد.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در محله اطشاران آزادسازی خیابان اطشاران را در دستور کار داریم که برای انجام آن بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم با دستور مساعد شهردار اصفهان بتوانیم در دوره زمانی کوتاه مسیر را آزادسازی کنیم؛ البته کمیسیون ماده پنج نیز باید برای تغییر کاربری اراضی اطراف آن کمک کند.

وی با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در محله اطشاران تصریح کرد: درحال تملک زمین هستیم تا با همکاری حوزه معاونت عمران، فضای سبز درخور شأن مجموعه مسکونی میلاد و شهرک اطشاران احداث شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: برای مجموعه تجاری و فرهنگی مجاور ساختمان آتش نشانی کوی میلاد درحال انتخاب سرمایه گذار هستیم تا این مجموعه هرچه سریع‌تر احداث شود.

 مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تأکید کرد: مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به شهرک اطشاران و کوی میلاد دارد تا دغدغه‌های مردم را برطرف کند.

کد خبر 391295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.