مناقصه خرید ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای آتش نشانی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مناقصه خرید ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آتش نشانی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن گلابی در آیین بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی کوی میلاد (شماره۲۵) که با حضور مدیران شهری، رییس و اعضای اسلامی شورای شهر، پدر شهید اکبری از شهیدان مدافع امنیت و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح ایستگاه شماره ۲۵ و کلنگ زنی احداث چند ایستگاه در نقاط مختلف شهر در آستانه روز ایمنی و آتش نشانی (هفتم مهرماه) انجام شد که اقدام بسیار ارزشمندی در راستای افزایش ایمنی شهر است.

وی افتتاح ایستگاه شماره ۲۵ در محله اطشاران را منشأ خیرو برکت برای تمام شهروندان ساکن در این نقطه از شهر دانست و به شهروندان محله اطشاران نوید داد که در روزهای آینده آتش نشانان آموزش نکات ایمنی مربوط به حریق و حوادث را به ساکنان این محله و کوی میلاد ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تأکید کرد: آتش نشانی شغل نیست، بلکه عشق است زیرا آتش نشانان جان خود را به خطر می اندازند تا جان عزیزان دیگری را نجات دهند.

وی با بیان اینکه در یکسال اخیر اقدامات خوبی برای افزایش امکانات آتش نشانی و ایمنی شهر انجام شده است، افزود: از جمله این اقدامات خرید ۲۰ دستگاه خودروی آتش نشانی بوده که درحال تجهیز آن ها هستیم.

گلابی ادامه داد: روز گذشته مناقصه خرید ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای آتش نشانی اصفهان برگزار شد؛ همچنین چند روز قبل چهار دستگاه فوق سنگین شاسی اسکانیا خریداری شده و تا چند روز آینده نیز چهار دستگاه دیگر خریداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تأکید براینکه تا پایان سال جاری کلنگ شش ایستگاه آتش نشانی دیگر در نقاط مختلف شهر به زمین زده خواهد شد، گفت: احداث دو ایستگاه در ناژوان یک ایستگاه در منطقه هشت، یک ایستگاه در منطقه هفت، یک ایستگاه در منطقه یک و ایستگاه دیگری در جنوب شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه فردا صبح -۷ مهرماه- به مناسبت روز آتش نشان مراسم رژه خودروها و نیروهای پیاده آتش نشانان اصفهان در میدان امام حسین (ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان دعوت می شود در این مراسم حضور یابند.

کد خبر 391291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.