نوروزی: تاب آوری شهر با احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی افزایش پیدا می‌کند

شهردار اصفهان از کلنگ زنی شش ایستگاه جدید آتش‌نشانی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در آیین بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی کوی میلاد (شماره ۲۵) که با حضور مدیران شهری، رییس و اعضای اسلامی شورای شهر، پدر شهید اکبری از شهیدان مدافع امنیت و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: ورودی محله اطشاران با وجود یک بیمارستان با مشکل ترافیک مواجه است و رفع این مشکل باید در اولویت قرار گیرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: دو ماه قبل هنگام بازدید از محله اطشاران تصمیم گرفته شد که ساختمان آتش‌نشانی شماره ۲۵ در اسرع وقت افتتاح و برای تملک زمین‌های مربوط به فضای سبز و احداث پارک اقدام شود.

وی با بیان اینکه در بازدید انجام شده از محله اطشاران مقرر شد مجموعه فرهنگی تجاری مجاور ایستگاه آتش‌نشانی کوی میلاد هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و سرمایه‌گذار آن انتخاب شود، افزود: این چند مسئله باید در اولویت فعالیت شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان قرار گیرد تا شاهد بهبودی وضعیت محله و منطقه باشیم.

نوروزی ادامه داد: بیست و پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر اصفهان امروز به بهره برداری رسید و گلنگ زنی احداث دو ایستگاه در ناژوان، سه ایستگاه در مناطق هشت، هفت و یک و ایستگاه دیگری در جنوب شهر به زودی انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: قرار است هرچه زودتر اقدامات لازم برای افتتاح ایستگاه‌های آتش‌نشانی انجام شود تا مردم آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند.

شهردار اصفهان بهره‌برداری از ایستگاه محله اطشاران را اقدام بزرگی در راستای افزایش تاب‌آوری شهر دانست و گفت: امیدوارم وضعیت شهر با ایجاد فضاهای امن برای تمام شهروندان بهبود یابد و این مهم تنها با مشارکت و همدلی مردم شدنی است.

کد خبر 391287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.