هیس! چطوری پرسپولیس؟/ اولین بردمان برای نقش جهان

پانصد و نود و یکمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سی و چهارمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

"به گزارش خبرنگار ایمنا، "هیس!چطوری پرسپولیس؟"عنوان اصلی رسانه صدای سپاهان است که به دیدار ال کلاسیکوی ایران بین تیم های سپاهان و پرسپولیس که این بار با درخشش زردپوشان و با برتری دو بر صفر آنها به پایان رسید تا در روزی که سعید آقایی را برای انتشار یک عکس در پیج شخصی اش از این دیدار محروم کردند سپاهانی ها در آزادی آقایی کنند.

"شهر ما یه تیمی داره" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان دارد که با پخش دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در باغ تجربه شور و هیجان وصف نشدنی را با گلهای سپاهان در خود دید و هواداران با شعارهای سپاهانی در پایان این دیدار سالن را ترک کردند. از دیگر اتفاقات دیدنی این برنامه مراسم قدردانی از مهدی جعفرپور توسط شهرداری های منطقه ٨و٤بود.

"به حواشی توجه نکردیم و بردیم"و "گلم تقدیم به هواداران پرسپولیس" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"اولین بردمان بماند برای نقش جهان"عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به بازی زیبای ذوب آهن برابر استقلال دارد که علی رغم برتری نسبی بار دیگر به تساوی دست یافتند تا به انتظار اولین بردشان در دیدار هفته ششم برابر سپاهان در نقش جهان بنشینند.

"گل ذوب آهن سالم بود"دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محسن قهرمانی کارشناس داوری کشورمان نسبت به گل دوم ذوب آهن که استقلالی ها اعتقاد به افساید داشتندمطرح شده و این گل را سالم عنوان کرده است. 

"بازی عالی بود اما همچنان در حسرت بردهستیم" و "عقب نشینی نخواهم کرد" عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 391273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.