تولید سالانه ۴ میلیون بوته گل فصلی در گلخانه‌های شهرداری گرگان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان گفت: در حال حاضر با بهره‌گیری از توان وظرفیت و تخصص کارشناسان و فضای موجود، سالانه چهار میلیون بوته گل فصلی توسط سازمان تولید می‌شود.

به گزارش ایمنا، یحیی ستوده‌نیا اظهار کرد: شعار امسال سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان، تحول در مبلمان پارکی و مبلمان شهری است و در این راستا ۱۳ آب‌خوری ویژه معلولان و کودکان در پارک‌های شهر ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: نصب ست ورزشی کودکان و نوجوانان، نصب وسایل بازی استاندارد و ایمن، نصب ۲۰۰ کباب‌پز در پارک جنگلی النگدره از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان اضافه کرد: همه وسایل بازی نصب شده در پارک‌های جیبی دارای استاندارد کامل است و برای حفظ استاندارد همه وسایل نصب شده در پارک‌ها، بازدیدهای دوره‌ای توسط کارشناسان سازمان و بازدیدهای دائمی واحد ایمنی و بهداشت شهرداری در حال انجام است، برای توسعه مناسب‌سازی شهر، یکی از اعضای تیم بازرسی این واحد از افراد معلول انتخاب شده است.

ستوده‌نیا تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم این سازمان، استقلال در تولید گل و گیاه است که در حال حاضر با بهره‌گیری از توان وظرفیت و تخصص کارشناسان و فضای موجود، سالانه چهار میلیون بوته گل فصلی توسط سازمان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام باعث شده هزینه تهیه تهیه گل و گیاه لازم برای زیباسازی و استفاده در فضای سبز شهری حداقل به نصف کاهش یابد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان در راستای فرهنگ‌سازی فرهنگ نگهداری از گل و گیاه و توسعه اشتغال و کارآفرینی در شهر، اجرای کلاس‌های آموزشی رایگان تولید گل‌های خانگی برای شهروندان است که این کلاس به صورت دائمی در دو شیفت صبح و عصر برگزار می‌شود.

کد خبر 391263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.