فردا برای "آقایی" به کمیته انضباطی می رویم/محروم کردن باشگاه برای فحاشی چه دست آوردی دارد؟

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با محرومیت سعید آقایی به علت انشار یک پست اینستاگرامی، گفت: فردا جلسه کمیته انضباطی است و دفاعیاتمان را مطرح می کنیم.

رضا فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امروز شکایت رسمی باشگاه سپاهان را بابت فحاشی هایی که هوادارن پرسپولیس به آقای قلعه نویی کردند، به فدراسیون ارسال می کنیم، اظهارکرد: بعد از بازی فصل گذشته سپاهان با پرسپولیس که در تهران بود و مشکلاتی که به وجود آمد، باشگاه سپاهان یک کارگروه فرهنگی تشکیل داد و خداراشکر جواب داد.

قلعه نویی یک چهره ملی است، نباید به او فحاشی می‌شد

وی ادامه داد: دیدید که دو روز پیش در ورزشگاه آزادی هواداران سپاهان هیچ مشکلی نداشتند،  متأسفانه هوادارن پرسپولیس از دقیقه یک تا ۹۰ به سرمربی سپاهان توهین کردند، نمی گویم ایشان سرمربی سپاهان است ؛ قلعه نویی یک چهره ملی است و روزی سرمربی تیم ملی ایران بوده است. در بدترین شرایط که فدراسیون فوتبال تعلیق بود ایشان هدایت تیم ملی را قبول کردند و نباید به او فحاشی می‌شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی مقابل پرسپولیس بین دو نیمه بازیکنان در رختکن آمدند و خیلی ناراحت بودند؛ قلعه نویی در رختکن بحث های روحی و روانی انجام داد و به بازیکنان گفت شما بازی را ببرید و این فحاشی ها اشکالی ندارد و پیروزی شما برای من ارزش دارد. خداراشکر بازیکنان همدل شدند و اتفاقات خوب افتاد.

فرهنگ سازی حلال مشکلات فوتبال

وی فرهنگ سازی در باشگاه ها را راه حلی برای عدم فحاشی و مشکلات دیگر در ورزشگاه ها دانست و افزود: فدراسیو فوتبال و کمیته انضباطی باید روی فرهنگ سازی در باشگاه ها نظارت بیشتری داشته باشد.

فتاحی ادامه داد: توبیخ و یا محروم کردن یک باشگاه برای فحاشی چه دست آوردی دارد؟ باید کارگروه فرهنگی در باشگاه ها ایجاد شود. همانطور که کارگروه فرهنگی سپاهان چندین ماه است که با ریاست آقای تابش برگزار می شود و کمیته هوادارن زحمت کشیدند و ما ثمره اش را در تیم خودمان می بینیم.

وی با بیان اینکه حضور بانوان برای بازی های ملی در ورزشگاه نزدیک شده است و انشالله این بحث فرهنگ سازی روی سکوها انجام شود، افزود: امیدواریم حضور بانوان بدون هیچ مشکل و ناسزا گویی در ورزشگاه ها باشد و همه مردم که در ورزشگاه می آیند، فقط از بازی لذت ببرند.

باید بستر حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر لیگ برتر پتانسیل ورود بانوان به ورزشگاه را دارد، افزود: چرا ندارد؟ اگر فرهنگ سازی انجام بدهیم، حتما دارد. اول باید بسترش را فراهم کنند. زیرساخت های ورزشگاه باید مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه نمی داند حضور بانوان برای لیگ برتر فوتبال در سال جاری اتفاق می افتد یا خیر، افزود: باید ورودی بانوان، سرویس های بهداشتی، آبخوری، گیت ورودی و.. با آقایان جدا باشد، اگر این اتفاقات بیفتد همه کار می توان کرد.

وی در رابطه با محرومیت سعید آقایی به علت انشار یک پست اینستاگرامی، گفت: فردا جلسه کمیته انضباطی است و دفاعیاتمان را مطرح می کنیم.

فتاحی با اشاره به اینکه استنلی و ایران پوریان به علت محرومیت و محسن مسلمان به خاطر مصدومیت غایبین سپاهان در جام حذفی هستند، افزود: سپاهان ۲۸ بازیکن دارد. همه بازیکنان در یک سطح هستند و هر بازیکنی که نباشد آقای قلعه نویی با صلاح دیدی که خودش دارد، بازیکن جایگزین را انتخاب می‌کند.

کد خبر 391256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.