بدهی ۵۸۰ میلیارد ریالی سه دستگاه دولتی به شهرداری کاشان

مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ۲۲۰ میلیارد ریال، دانشگاه کاشان ۱۸۰ میلیارد ریال و اداره راه و شهرسازی ۱۸۰ میلیارد ریال به این شهرداری بدهکار هستند.

عباس شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان، اظهار کرد:  ۲۰۸ میلیارد تومان از مجموع بودجه ۴۰۰ و ۲۶ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۹۸ در نیمه نخست سال محقق شده و بر این اساس می‌توان گفت ۹۷ درصد منابع درآمدی که پیش‌بینی شده بود محقق شده است.

وی با بیان اینکه در طول دو سال گذشته دو عیدی و ۲۱ حقوق کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه شهرداری کاشان پرداخت شده است، افزود: در پنج ماه نخست امسال بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال حقوق پرداخت شده که بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط مناطق پنجگانه شهرداری کاشان تامین و وصول شده است.

مدیر درآمد شهرداری کاشان از پرداخت ۴۳۰ میلیارد ریال دیون شهرداری در رابطه با پرونده‌های قضایی مطرح شده در دادگستریخبر داد و خاطرنشان کرد: طرح پایش املاک به عنوان یک طرح درآمدزا درنظر گرفته شده است این طرح جامع با شناسایی عرصه‌ها آغاز و به وصول مطالبات و کسب درآمد ختم می‌شود.

شافعی با اشاره به افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تعرفه عوارض در سال ۹۸، خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته ردیفی با عنوان تخفیف عوارض وجود ندارد و در حال حاضر بخشودگی عوارض برای بخشی از موارد در قالب ماده واحده یا بودجه برای شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ۲۲۰ میلیارد ریال، دانشگاه کاشان ۱۸۰ میلیارد ریال و اداره راه و شهرسازی ۱۸۰ میلیارد ریال به این شهرداری بدهکار هستند، اضافه کرد: شهروندان کاشانی بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بابت عوارض به شهرداری بدهکارن هستند که در سال اخیر علی‌رغم ارایه بسته‌های تشویقی برای پرداخت آن اقدام نکردند.

کد خبر 391252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.