معرفی گوشی جدید موتورولا تا پایان سال ۲۰۱۹

آخرین اخبار حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشدنی موتورولا RAZR تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

به گزارش اییمنا، موتورولا RAZR یکی از گوشی‌های هوشمندی است که بیش از ۱۳۰ میلیون دستگاه از آن فروخته شده است. شرکت موتورولا برند Droid RAZR را برای بخشی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی احیا کرده است که به‌صورت انحصاری در آمریکا فروخته می‌شوند. براساس اعلام یکی از منابع داخلی شرکت، انتظار می‌رود معرفی گوشی هوشمند باز طراحی‌شده‌ موتورولا RAZR را تا پایان سال جاری میلادی شاهد باشیم؛ پیش‌تر گفته شده بود این دستگاه تابستان امسال رونمایی می‌شود.

با تمام این‌ها، ظاهراً ساخت گوشی‌های هوشمند تاشدنی به زمان بیشتری نیاز دارد. حتی تولیدکنندگانی همچون سامسونگ و هواوی نیز گوشی‌های هوشمند میت ایکس و گلکسی فولد را با تأخیری بیش از حد انتظار، معرفی و به بازار عرضه کردند. نخستین اخبار و شایعه‌ها درباره‌ گوشی هوشمند تاشدنی موتورولا، زمانی منتشر شد که یکی از مدیران اجرایی لنوو از وجود چنین دستگاهی در فوریه‌ ۲۰۱۸ خبر داد. لنوو اعلام کرده بود گوشی موتو ریزر، احتمالاً با طراحی تاشو عرضه می‌شود.

حدود یک‌ سال بعد، گوشی‌های هوشمند موتورولا RAZR و وان ویژن (One Vision) هر دو گواهینامه‌ بلوتوث دریافت کردند که پس از مدت کوتاهی، وان ویژن موتورولا معرفی شد، اما از موتورولا RAZR جدید خبری نشد. اکنون بیش از سه سال از زمان انتشار ویدئویی از گوشی هوشمند تاشدنی کلاسیک موتورولا RAZR می‌گذرد؛ این ویدئو بعد از مدتی حذف و از دسترس عموم خارج شد. با توجه به اخبار و شایعات قبلی، گوشی هوشمند تاشدنی موتورولا با نمایشگر ۶.۲ اینچی و رزولوشن ۲۱۴۲ * ۸۷۶ پیکسل معرفی خواهد شد.

دستگاه جدید به‌ صورت عمودی تا می‌شود و از نمایشگر کوچک‌تری در قسمت بیرونی به‌ همراه حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. به ‌نظر می‌رسد دستگاه جدید به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام و باتری دو هزار و ۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد. احتمالاً اپراتور تلفن‌ همراه ورایزن در بازار آمریکا به ‌صورت انحصاری از فروش موتورولا RAZR پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به محدودیت‌ها و تأخیرهایی که سایر تولیدکنندگان دستگاه‌های تاشدنی نیز تجربه کرده‌اند، موتورولا نیز با مشکلات مشابهی رو به ‌رو است. شرکت موتورولا می‌کوشد محصولی متناسب با نیاز کاربران به بازار عرضه کند.

منبع: زومیت

کد خبر 391244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.