وجه تمایز انقلاب ایران اسلامی با انقلاب‌های جهان در دفاع مقدس نهفته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان ایستادگی و شرایطی ایجاد کرده اند که در برابر زورگویی آمریکا و زیاده خواهی برخی کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، سرگرد محمد رحمانی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی و ایثار ملت ایران است، اظهار کرد: دفاع همه جانبه بدون هیچ متحدی در نظام بین‌الملل در هشت سال جنگ تحمیلی فقط از عهده مکتب انقلاب اسلامی ایران و رهبران و مردم آن بر می‌آمد که به حق به ثمر نشست. 

وی با بیان اینکه اندیشه‌های دفاع مقدس مانند دفاع همه جانبه، مدیریت جهادی و ازخود گذشتگی به طور قطع راه گشای مشکلات کنونی جامعه است، گفت: این روحیه جهادی و انقلابی توسط مردم حرکت می‌کند و در مقابل استکبار، حرف و عملی مقتدرانه برای گفتن دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با اشاره به اینکه با الگو گرفتن از مدیریت دوران دفاع مقدس، در گام دوم انقلاب باید از نیروی جوان انقلابی استفاده کنیم، افزود: اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب پیشرفت داشته باشیم باید از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد استفاده کنیم و این همان برداشت از دفاع مقدس است که توانست انقلاب اسلامی را در برابر آفات بین المللی و فساد واکسینه کند و تنها وجه تمایز انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان است.

رحمانی تصریح کرد: حوادثی مانند طبس، آزادسازی خرمشهر و عملیات والفجر ۸  انقلاب اسلامی ایران را از انقلاب‌های مادی دنیا متمایز و برجسته کرده است و به عنوان الگوی انقلاب‌ها برای سایر جوامع استقلال طلب و استکبار ستیز مطرح شده است که این تنها ناشی از ایستادگی، یکپارچگی مردم و مسؤولان و از جان گذشتگی ملت ایران آن هم با دست خالی است.

وی گفت: امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان ایستادگی و پایداری کردند و باعث به وجود آمدن شرایطی شدند که در برابر زورگویی آمریکا و زیاده خواهی برخی کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت با اشاره به شرایط کنونی جمهوری اسلامی در نظام بین الملل، خاطر نشان کرد: امروز برای آمریکا شرط تعیین می‌کنیم و این عزت به خاطر همراهی شهدا با ولایت فقیه است و ما نیز با اتکا به همین روحیه ایمان و چنگ زدن به ریسمان الهی باید پشتیبان ولی فقیه باشیم تا اقتدار و عزتمان روز افزون شود.

رحمانی افزود: اشخاصی که به غرب نگاه دارند باید رویکرد خودرا تغییر دهند و به فطرت خود و جوانان انقلابی برگردند و از دفاع مقدس درس بگیرند که چگونه مردم یکپارچه بصیرت پیدا کردند و دشمن را در منطقه و فرا منطقه دیدند و از جلوی راه کشور برداشتند.

کد خبر 391238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.