افزایش ابر و وزش باد شدید در غرب اصفهان پیش‌بینی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش دو درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: امروز بعد از ظهر وزش باد نسبتا شدید برای مناطق غرب و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

زهرا سیدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی نسبتاً  پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به‌صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه از امروز بعداز ظهر در مناطق غرب، شمال غرب استان اصفهان وزش باد نسبتا شدیدتری پیش بینی می‌شود، افزود: افزایش ابر از روز یکشنبه تا چهارشنبه برای بیشتر مناطق استان پدیده غالب خواهد بود.  

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۴۰ سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد:  تداوم غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان به سبب افزایش وزش باد از روز یکشنبه انتظار نمی‌رود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 391235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.