پیشرفت ۴۲ درصدی تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۴۲ درصدی تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه اجرایی ۱۷ میلیارد تومان در دست اجرا است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در ادامه فاز نخست که شامل احداث فونداسیون سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدا است، از فروردین ماه سال‌جاری در دست اجرا قرار گرفت و تاکنون ۴۲ درصد پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: فاز دوم این پروژه شامل اجرای نازک کاری پوشش سقف، کف سازی، تاسیسات برقی و مکانیکی، محوطه سازی و نماکاری به صورت پوشش سقف هذلولی و اجرای نمای سنتی و مدرن با تلفیق مذهبی بوده که با هزینه اجرایی ۱۷ میلیارد تومان در دست اجرا است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان بهمن ماه سال‌جاری فاز دوم به بهره برداری خواهد رسید.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: فاز اول پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در مردادماه سال گذشته در یک زمان‌بندی بسیار سریع در زمان کمتر از یک سال و نیم تکمیل شد.

وی ادامه داد: کلنگ این پروژه که در محل ضلع شرقی گلستان شهدا و جنوب لسان الارض قرار گرفته و از جنوب به خیابان سجاد منتهی می‌شود، در بهمن ماه سال ۹۵ زده شد و عملیات اجرایی آن شامل احداث فونداسیون و سفت کاری سالن اجتماعات و احداث پارکینگی با ظرفیت ۱۵۰ خودرو در مساحت ۳۲۰۰ مترمربع، احداث اتاق تأسیسات و نیز رمپ ورودی و خروجی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرایی شد که اعتبارات اجرایی آن تاکنون عمدتا توسط شهرداری تامین شده است.

مظفر گفت: عملیات سفت‌کاری رواق پیرامونی به عرض چهار متر در اطراف پروژه سالن گلستان شهدا همچنین عملیات سفت‌کاری راهرو، پله‌ها و آسانسور در ضلع جنوب غربی توسط شهرداری و ساخت سازه فضاکار شمالی پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا و نصب آن در فاز نخست تکمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و احداث یک سالن اجتماعات در خور شأن مردم این شهر شهید پرور مورد نیاز است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به نگرانی از تخریب قبور حین عملیات عمرانی، افزود: در حین ساخت این بنا هیچ گونه آسیبی به قبور نرسیده است.

وی اظهار کرد: فاز سوم پروژه شامل عملیات اجرای سیستم‌های صوتی، کناف‌کاری و احداث پارکینگ طبقاتی پس از پایان فاز دوم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 391214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.