شهروندان از کیفیت نامناسب آسفالت ناراضی هستند

شهردار منطقه دو کاشان گفت: مردم از کیفیت نامناسب آسفالت معابر که در سالیان متمادی و به دلایل مختلف ایجاد شده ناراضی هستند و مدیریت شهری تلاش می‌کند با اجرای طرح‌هایی بخشی از مشکلات موجود در این زمینه را رفع کند.

احمد شاه‌بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان‌، اظهار کرد: زیرسازی و کیفیت نامناسب آسفالت در سال‌های گذشته ، حفاری‌های زیاد و ناهمواری اکثر خیابان‌های پر رفت و آمد، فرونشست‌هایی همراه داشت که سبب گلایه بسیاری شهروندان شد که شهرداری برای رفع این مشکلات طرح‌هایی را اجرا کرد.

وی با اشاره به زیرسازی بیش از ۴۴ هزار مترمربع از معابر منطقه دو در شش ماه نخست امسال، تصریح کرد: این مقدار زیرسازی با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه تامین شده است.

شهردار منطقه دو کاشان اضافه کرد: هفت هزار و ۳۰۰ تن آسفالت به صورت دستی و مکانیزه برای اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش ۷۱ هزار مترمربع از معابر این منطقه استفاده شده که ۴۶ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

شاه‌بالایی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری فرصتی مناسب برای مشارکت شهروندان در اداره امور شهر است، عنوان کرد در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و ۵۵۶ پیام مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ منطقه دو ثبت و پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه ۹۶۷ پیام ثبت شده قابلیت پیگیری داشت و مابقی درخواست‌های غیرقابل پیگیری بوده، افزود: ۴۲۱ پیام در ارتباط با موضوع آسفالت معابر و ۶۰۶ درخواست در زمینه نظافت، سد معبر، چاه و گودال، عمرانی، فضای سبز، ساخت و سازهای غیرمجاز و لایروبی بوده که غالبا هم مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

شهردار منطقه دو کاشان اضافه کرد: یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع آسفالت و لکه‌گیری، سه هزار و ۷۰۰ مترمربع زیرسازی معابر اطراف مدارس و ۲۹۰ متر جدول‌گذاری از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از ماه مهر انجام شده است.

کد خبر 391211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.