از دربی مادرید تا جدال شیاطین سرخ با توپچی های لندنی

دربی مادرید، تقابل توپچی ها با شیاطین سرخ، رویارویی دورتموند با برمن و جدال فیورنتینا با میلان جذاب ترین بازی های فوتبال در این هفته اروپا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این هفته در اروپا بازی های جذابی برگزار می شود، که یکی از آن بازی های حساس، جدال دو همشهری مادریدی است. آتلتیکو که به روخی بلانکوس معروف است و رئال هم به لوس بلانکوس شهرت دارد. این بازی از هفته هفتم لالیگا، روز شنبه با قضاوت خوزه لوئیز گونزالس در ورزشگاه واندا متروپولیتانو و از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می شود. رئال از شش بازی، ۱۴ امتیاز کسب کرده و صدرنشین است، آتلتیکو هم با یک امتیاز کمتر و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سوسیه‌داد، سوم است.در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ، ۴ تساوی و ۱ برد برای سفید پوشان به دست آمده است.

در لیگ برتر جزیره،حساس ترین بازی بین آرسنال و منچستر یونایتد برگزار می شود. این بازی از هفته هفتم و با سوت کوین فرند از ساعت۲۲:۳۰ دوشنبه شب آغاز خواهد شد. در پنج تقابل آخر دو تیم سه برد برای شیاطین سرخ و یک برد برای توپچی ها ثبت شده است و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. در حالی حاضر آرسنال از شش بازی، ۱۱ امتیاز به دست آورده و چهارم است، منچستر هم هشت امتیاز اندوخته و هشتم است.

در بوندس لیگا حساس ترین مسابقه را دورتموند و وردربرمن برگزار می کنند. این بازی از هفته ششم، از ساعت ۲۰ در خانه‌ی دورتموند با قضاوت دنیز آیتکین انجام می شود. زنبورها صدر را از دست‌ داده اند؛ از پنج بازی، ۱۰ امتیاز کسب کرده و بعد از لایپزیگ و بایرن در جایگاه سوم ایستاده اند. برمنی ها هم با ۶ امتیاز دهم هستند. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر آلمان، دو برد برای برمن، دو تساوی و تنها یک برد برای زردهای وستفالن ثبت شده است.

حساس ترین بازی سری‌آ میان دو تیم بزرگ به نام میلان و فیورنتینا برگزار می شود. این دو تیم از هفته ششم این لیگ و با قضاوت پییرو گیان‌کوملی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم می روند. هر دو تیم شرایط بدی دارند و در انتههای جدول هستند.

میلان از پنج بازی قبلی ۶ امتیاز گرفته و یازدهم است، بنفش پوشان فلورانسی هم با ۵ امتیاز دو رده پایین تر از قرمز و مشکی پوشان هستتد. در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ برتر ایتالیا، چهار برد برای میلان و یک تساوی به دست آمده است.

کد خبر 391196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.