بهره‌برداری از فاز نخست پروژه پارک حیات وحش کرج

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج گفت: فاز نخست پروژه ۱۷ و نیم هکتاری پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

پیمان بضاعتی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، از تکمیل مطالعات و طراحی پروژه پارک حیات وحش کرج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه حدودا ۱۷ و نیم هکتار است و در نظر داریم آن را در محدوده حصار احداث کنیم.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه پارک حیات وحش کرج تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: درصدد هستیم مجموعه‌ای تفرجگاهی در حاشیه این پارک احداث کنیم.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج تصریح کرد: مجموعه تفرجگاهی حاشیه پارک حیات وحش کرج در محدوده‌ای پنج هکتاری احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از دیوارکشی و فنس کشی و احداث جاده‌های تفریحی در محدوده پروژه پارک حیات وحش کرج، دام‌های وحشی را در آن رهاسازی می‌کنیم، تصریح کرد: پس از این اقدام، انبارهای علوفه در این محدوده ایجاد خواهیم کرد.

بضاعتی‌پور با بیان اینکه اکنون در حال آماده سازی اراضی شمالی حصار در محدوده میدان حافظ تا تونل بیلقان برای احداث پروژه پارک حیات وحش شهر هستیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا هرچه سریع‌تر  مقدمات این پروژه را انجام دهیم و تاسیساتی همچون آب و برق آن را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه احداث ایستگاه‌های استراحتگاهی، دریاچه و برکه در مجموعه پارک حیات وحش کرج در دستور کار است، عنوان کرد: برای احداث این پروژه حدود چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدواریم آن را تا پایان سال جاری جذب کنیم.

کد خبر 391193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.