عبور قول از هرکول/ استراماچونی پیروزی ناپذیر

استراماچونی گویا سودای پیروزی با استقلال را ندارد و در بازی با ذوب آهن نیز این تیم دوباره قربانی آشفتگی لحظات پایانی بازیکنان شد.

به گزارش ایمنا، پیروزی سپاهان و توقف ذوب آهن و استقلال، عبور تالاخادزه از رکورد رضازاده و شعارهای هواداران پرسپولیس بر علیه قلعه نویی مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-شش مهر ۱۳۹۸- بود.


"استراماچونی پیروزی ناپذیر" عنوان "شوت" در خصوص امتداد نبردن‌های استرا و تیم استقلال است جایی که اوج آن به گلزنی و پیش افتادن این تیم در دقیقه ۹۰ و گل خوردن آن‌ها تنها دو دقیقه بعد برمی‌گردد، باید دید بالاخره چه زمانی استرا سکوی‌های آبی را در پایان ۹۰ دقیقه تشویق کنان خواهد دید.

"تیمی که گل بزنه گل می‌خوره" گویی قانون استقلال استراماچونی است که " هدف" با همین عنوان از فاصله کم گل زدن و گل خوردن آبی‌های پایتخت نوشت.

"کدام قلعه نویی" عنوان "ایران ورزشی" برای ژنرال است، کسی که برای شکست پرسپولیس هرگز از تک و تا نیافتاد تا سرانجام بعد از تحمل فحاشی‌ها فاتح جدال هفته باشد، البته باشگاه سپاهان از این فحاشی‌ها نگذشته است و گویی شکایت آن ها به مقامات فدراسیون نیز رسیده است.

"قلعه نویی ترمز پرسپولیس را کشید" عنوان اصلی "ابرار ورزشی" است که اشاره به پیروزی دو گله سپاهان با دو شوت زیبا مقابل پرسپولیس دارد، این برد آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که سپاهان با سه امتیاز آن به صدر جدول صعود کرد.‌
"هشدار داده بودیم" عنوان تند " پیروزی" در انتقاد از کاظمی، قاضی دیدار پرسپولیس و سپاهان بود، این روزنامه معتقد است بسیاری از تصمیمات وی درست نبوده و بعضی کارت‌ها نباید به سرخپوشان داده می‌شد.

"حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان جدی شد" یکی از عنوان‌های "خبرورزشی" است که رنگ و بوی استرس را به هواداران استقلال می‌دهد، این موضوع وقتی جدی می‌شود که"گل" نیز عنوام اول خود را به همین تهدید اختصاص داده است.

هر حرف و حدیثی بود، از دوپینگ مشکوک سعید علی حسینی تا وزنه‌هایی بهداد سلیمی معلوم نبود نمی‌تواند یا نمی‌خواهد مهار کند، رکورد دوضرب فوق سنگین وزنه برداری جهان به نام رضازاده بود، اما تاخادزه روی دست او بلند شد،"گل" با عنوان "عبور قول از هرکول" از این اتفاق نوشت، ناگفته نماند که بهداد سلیمی نیز با آب و تاب فراوان این رکورد را به او تبریک گفت.

کد خبر 391190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.