توزیع بیش از ۱۰۰۰ گلدان گل در بین مدارس سطح شهر ارومیه

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس بیش از هزار گلدان گل با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و ارتقای دانش در زمینه نگهداری فضای سبز در بین مدارس سطح شهر ارومیه توزیع شد.

به گزارش ایمنا، علی شایگان، اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی بیش از یک هزار گلدان انواع گل‌های فصلی در بین مراکز آموزشی و مدارس  با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و ارتقای دانش در زمینه نگهداری فضای سبز در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی انجام عملیات هرس درختان و درختچه‌های به تعداد ۵۲۷ اصله، کاشت نهال به تعداد دو اصله، کاشت انواع گل‌های فصلی به تعداد سه هزار و ۸۵۰ بوته، ترمیم و مرمت فضای سبز محوطه و اطراف مدارس، نخاله‌برداری به میزان ۴۷ مترمکعب، نصب نیمکت، جاگذاری ۹۵ عدد باکس گل، وجین ۲۸۰ متر مربع، هرس فرم به میزان ۹۸ متر مربع از برخی اقدامات و فعالیت‌های سازمان در جهت آماده‌سازی بهتر مدارس برای اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید برشمرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  طراحی و نقاشی در دیوار مدارس به متراژ سه هزار مترمربع و رنگ‌آمیزی به میزان هفت هزار مترمربع به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اجرا شد.

کد خبر 391189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.