راه‌اندازی خانه تاکسی در شیراز

رئیس کمیسیون، عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از راه‌اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) ویژه تاکسیرانان شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواب قائدی، در حاشیه بازدید از پایانه زهتاب‌زاده از اختصاص این پایانه ۳۷۰۰ متری برون شهری با مشارکت بخش خصوصی به مجتمع خدمات تاکسیرانی خبر داد و اظهار کرد: حمایت از قشر زحمتکش ناوگان تاکسیرانی و افزایش خدمات به آنان از جمله اهداف مهم کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز است و با راه‌اندازی این مرکز، خدمات قابل توجهی برای ارائه به تاکسیرانان شیراز در نظر گرفته می‌شود.  

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس در صف نخست ارائه خدمات شهری به مردم هستند، بر ضرورت کاهش مشکلات آنها تاکید کرد و افزود: باید شرایطی فراهم کرد تا به نحوی بخشی از مشکلات رانندگان تاکسی برطرف شود.

رئیس کمیسیون، عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز تصریح کرد: جایگاه سوخت C N G، مرکز معاینه فنی، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی، دفتر خدمات دربستی مربوط به ناوگان حمل ونقل عمومی، انجام امور تامین اجتماعی رانندگان، ایجاد مرکز مشاوره فرهنگی برای رانندگان و امور بیمه شخص ثالث و بدنه بخشی از خدمات پیش‌بینی شده و قابل ارائه در مجموعه خانه تاکسی خواهد بود.

وی ادامه داد: ایجاد یک شعبه از دفاتر پیشخوان دولت برای انجام امور تاکسیرانان، دفتر امور سرویس‌دهی مدارس، فرهنگسرای ویژه رانندگان، فروشگاه‌مواد غذایی و لوازم خانگی، کلاس‌های آموزشی و ایجاد صندوق قرضالحسنه برای تاکسیرانان و تاکسیداران به منظور حمایت اقتصادی، بخش دیگری از خدماتی است که در مجموعه پایانه زهتاب زاده به عنوان خانه تاکسی، پیش‌بینی شده است.

قائدی خاطرنشان کرد: علاوه بر مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) مقرر شد انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مراکز خدماتی، رفاهی و صاحبان مشاغل نیز در دستور کار قرار گیرد، تا از این طریق امکان ارائه خدمات با تخفیف به رانندگان و بهره برداران حمل ونقل عمومی بار و مسافر فراهم شود.

کد خبر 391186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.