ذره‌ای در موضوع حفظ محیط زیست مشهد کوتاه نمی‌آییم

شهردار مشهد با بیان اینکه نگاه اقتصادی به پروژه‌های زیست محیطی مشهد نداریم، گفت: ذره‌ای در موضوع حفظ محیط زیست شهر کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش ایمنا،  محمدرضا کلائی اظهار کرد: به هیچ پروژه محیط زیستی نگاه اقتصادی نداریم و عدد و رقم در آن مطرح نیست؛ اگر میلیاردها تومان بدهند تا فضایی را از شهر مشهد برای آینده بگیریم، قطعاً مقاومت می‌کنیم.

وی افزود: اگر لازم باشد میلیاردها تومان بدهیم تا زیست پذیری شهر مشهد، فضای سبز، طبیعت و هوای شهر را حفظ کنیم، قطعاً همراهی می کنیم، چرا که مسئله محیط زیست موضوعی نیست که با مسائل و توجیهات اقتصادی آن را بررسی کرد.

شهردار مشهد زیست پذیری شهر را مهم‌ترین هدف عنوان کرد، افزود: حفظ محیط زیست مشهد موضوعی غیر قابل معامله است، همه باید این مهم را بدانند که بزرگ‌ترین داشته ما شهر مشهد با اقتصاد قوی و زیارت حول محور امام رضا (ع) بوده که زیست پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اتفاقاتی چون ریزگردها، آلودگی هوا و آب و... به وجود بیاید، اختصاص میلیاردها تومان نیز جبران کننده آن نیست، پس ذره‌ای در این موضوع کوتاه نمی آییم.

کلائی گفت: با وجود اینکه معتقدیم باید هوای مردم را داشت، تنها جایی که بسیار خشن هستیم و بسیار جدی موضوع را پیگیری می کنیم، مسئله محیط زیست به عنوان مسئله مشترک است.

وی گفت: خود را مورد نقد تمامی عناصر، گروه‌های مردم، نهادها و عناصر تصمیم‌گیر و ناظر قرار می‌دهیم؛  نمونه آن کمربند جنوبی است که تلاش می کنیم مشکلات زیست محیطی آن رفع شود، امیدواریم شما نیز مطالبه‌گر باشید و هرجایی که قدمی را کج گذاشته‌ایم، ذره‌ای در این موضوع کوتاه نیایید.

کد خبر 391181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.