آغاز عملیات احداث ۳ ایستگاه آتش‌نشانی

شهردار اصفهان با بیان اینکه توسعه پوشش خدمات ایمنی در سطح شهر همچنان اصفهان ادامه دارد، گفت: در سال‌جاری عملیات احداث سه ایستگاه آتش نشانی در ناژوان، منطقه هشت و منطقه یک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ششم مهرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به فرارسیدن هفتم مهرماه «روز آتش نشان» اظهار کرد: فرا رسیدن این روز را به تمام زنان و مردان غیوری که به عنوان آتش نشانان شهر و استان اصفهان خدمت می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

وی تاکید کرد: آتش نشانان غیور در تمام ساعات شبانه روز با شرایط سخت برای آرامش شهر و شهروندان ایستاده‌اند و با مشکلات ناشی از حوادث جنگیدند.

شهردار اصفهان به مردم شهر نوید داد که در راستای تلاش‌هایی که برای افزایش تاب‌آوری شهر در برابر حوادث و آتش سوزی در طول دو سال گذشته انجام شده، امروز (شنبه) بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر در منطقه ۱۰ (محله اطشاران) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا ضریب ایمنی و آمادگی شهر در برابر هر بحرانی افزایش پیدا کند و امکان واکنش سریع در برابر هر بحرانی ایجاد شود.

وی با قدردانی از مدیر منطقه ۱۰ و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه ۱۰ امروز در پرتو حضور آتش‌نشانان و فعالیت یک ایستگاه جدید آتش نشانی آسوده‌تر خواهند بود.

نوروزی با بیان اینکه توسعه پوشش خدمات ایمنی در سطح شهر همچنان ادامه دارد، افزود: در سال جاری عملیات احداث سه ایستگاه آتش‌نشانی در ناژوان، منطقه هشت و منطقه یک آغاز می‌شود تا خدمات خوبی ارایه و ضریب امنیت شهر و میزان آسودگی شهروندان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به پیاده روی روز گذشته کارکنان شهرداری، گفت: روز گذشته از ساعت شش و نیم صبح در پیاده‌روی کارکنان شهرداری به همراه خانواده آنها در پارک ناژوان حضور یافته و با مردم و خانواده‌ها گفت و گو و از اظهارنظرهای آنها استفاده کردیم؛ امیدواریم اینگونه برنامه‌ها استمرار داشته باشد.

کد خبر 391180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.