داوری فوتسال بانوان مشکلات زیادی دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: ما همچنان می گوییم بازی هایی که درلیگ برگزار می شود داوران آن ضعف شدیدی دارند.

خدیجه بهبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی با تیم فوتسال نامی نو اصفهان، اظهار کرد: از بازیکنانم انتظار داشتم که باتوجه به موقعیت هایی که داشتند دروازه حریف را باز کنند، اما نتیجه به نفع نامی نو رقم خورد که به آن ها تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم نقص را در بحث ضربه آخر تیم حل کنیم.

وی با بیان اینکه داوری خیلی مشکل داشت، تصریح کرد: ماهمچنان می گوییم بازی هایی که در لیگ برگزار می شود داوران آن ضعف شدیدی دارند، امیدوارم این ضعف برطرف شود، زیرا ضربه شدیدی به تیم ها وارد می کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، اضافه کرد: ما از اولین بازی تا به حال در همه دیدار ها با ین نواقص رو به رو هستیم، اما بازهم وضعیت تغییری نکرده است.

بهبهانی با بیان اینکه سیاست باشگاه جوان گرایی تیم است، خاطر نشان کرد: امسال ۹۸ درصد تیم جوان شده که ماهم در راستای آن حرکت می کنیم. باتوجه به قرعه های مشکلی که در لیگ  داشتیم عملکرد تیم نسبت به هفته های اول بهتر شده است. درحال حاضر سه مصدوم دارم. بازیکنانم از جان مایه می گذارند، باید سر هدفی که داریم صبوری کنیم تا این بازیکنان رشد کنند.

وی در رابطه با بازی هایی که در داخل و خارج از خانه خود دارند، تصریح کرد: بازی فنی تیم ما در داخل و خارج از زمین خودمان فشار زیادی به تیم ها وارد می کنیم، اما تیم ما جوان است و موقعیت گل زدن به شکل مطلوب برای تیم ما درست نشده که امیدوارم مصدومیت بازیکنانم برطرف شود و در نیم فصل بازیکنانی جذب کنیم که کمک تیم باشند.

کد خبر 391166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.