جدیدترین گجت‌های هوشمند پارکینگ

با نصب دستگاه کنترل هوشمند، می‌توانید از هر مکان و در هر زمان دلخواه، درب پارکینگ منزل خود را کنترل کنید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که همواره کلیدها یا ریموت پارکینگ خود را فراموش کرده یا به خاطر نمی‌آورید که آیا درب پارکینگ را بسته‌اید یا خیر، دستگاه کنترل هوشمند می‌تواند به شما کمک کند. این گجت شامل چند نوع حسگر است که به درب پارکینگ متصل می‌شود. سنسورهای این گجت‌ها وضعیت باز یا بسته‌بودن درب را تشخیص داده و به اطلاع کاربر می‌رساند. دستگاه کنترل هوشمند درب به Wi-Fi منزل متصل می‌شود و هر گجت بسته به مدل آن دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. در ادامه به معرفی تعدادی از دستگاه‌های کنترل هوشمند درب می‌پردازیم:

 Chamberlain MyQ

زمانی که کاربر برنامه MyQ را روی گوشی اندروید یا آی او اس خود نصب کند، می‌تواند وضعیت درب پارکینگ را بررسی کند و آن را از راه دور باز یا بسته کند. نصب سیستم Chamberlain MyQ بسیار آسان است، زیرا لازم نیست هیچ سیمی به درب‌باز کن فعلی خود وصل کنید. Chamberlain  با دستیار گوگل و IFTTT سازگاری دارد؛ قیمت این دستگاه کنترل ۵۰ دلار ارزیابی شده است.

Garadget

کنترلر هوشمند Garadget دارای ویژگی‌هایی مانند کنترل صدا و دسترسی از راه دور است. سیستم حسگر Garadget از یک برچسب انعکاسی و یک لیزر تشکیل شده است؛ برچسب انعکاسی روی تابلویی بالای درب پارکینگ قرار گرفته و لیزر، داخل دستگاه قرار دارد. زمانی که اشعه لیزر به برچسب انعکاسی برخورد کند، Garadget  متوجه می‌شود که درب پارکینگ بسته شده است. برنامه Garadget قابل نصب روی گوشی‌های اندروید و آی او اس است. قیمت این کنترلر هوشمند ۸۹ دلار ارزیابی شده است.

Alcidae Garager ۲

 Alcidae Garager ۲ یک دوربین  مدار بسته و یک دستگاه کنترل درب است؛ این دوربین مدار بسته با یک آهنربا به پایین درب‌باز کن پارکینگ شما وصل می‌شود و از طریق گوشی اندروید یا آی او اس از طریق برنامه Alcidae، درب پارکینگ را کنترل می‌کند. دوربین Alcidae Garager ۲ دارای کیفیت تصویر ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از ویژگی دید در شب و صدای دو طرفه بهره می‌برد. این کنترلر با Google Assistant و Amazon Alexa سازگاری دارد و از طریق Wi-Fi، فرامین صوتی برای باز یا بسته‌کردن درب را اجرا می‌کند؛ قیمت گجت جدید ۱۴۹ دلار است.

Gogogate ۲

Gogogate ۲ یک گجت کنترل درب است که می‌تواند سه درب را فقط با یک دستگاه پشتیبانی کند. سیم‌های این دستگاه به درب‌باز کن فعلی شما و سنسور شیب آن به قسمت بالای درب پارکینگ متصل می‌شود تا وضعیت درب را تشخیص دهد. کاربر به ریزبرنامه‌های IFTTT نیاز دارد تا بتواند از دستیار صوتی استفاده کند. این دستگاه قیمت معقولانه‌ای برابر با ۱۱۹ دلار دارد.

کد خبر 391154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.