سه ایرانی نامزد بهترین های فوتبال ساحلی/ نظر مثبت هواداران روی کاوه

نامزد شدن سه بازیکن ایرانی در بهترین های فوتبال ساحلی جهان و تمجید فدراسیون جهانی بسکتبال از ستاره های ایران، از مهم ترین خبرهای های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان به شرح زیر است:

* فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) به بهانه حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی با تیم نفت آبادان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ تایلند، در گزارشی به تمجید از این دو ستاره بسکتبال ایران پرداخت و آنها را بازیکنان افسانه‌ای آسیا معرفی کرد.

* رئیس فدراسیون کونگ‌فو گفت: امسال مسابقات کونگ‌فو قهرمانی جهان در ایران و در شهر زنجان برگزار می شود.

* نیک کرگیوس تنیسور مطرح جهان به خاطر رفتارهای خشمگینانه خود از سوی فدراسیون جهانی ۱۶ هفته تعلیق و ۲۵ هزار دلار جریمه شد.

* رضا دهدار وزنه بردار نه چندان شناخته شده تیم ملی ایران توانست اولین مدال طلای این تیم را در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ پاتایا کسب کند.

* مجمع عمومی فدراسیون جهانی هاکی روی یخ به میزبانی رم ایتالیا برگزار شد و در آن تمامی اعضای حاضر، به عضویت ایران در این فدراسیون ورزشی رأی مثبت دادند و کشورمان به صورت رسمی به عضویت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ (IIHF) درآمد.

* تیم ملی واترپلو جوانان ایران در دومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا-رده‌های سنی به میزبانی بنگلور هند به مصاف قزاقستان یکی از قدرت‌های ادوار مختلف این مسابقات رفت. شاگردان مجید غلامی با وجود ارائه یک بازی نزدیک در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۶ شکست خوردند.

* براساس اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نامزد کسب عنوان برترین بازیکن جهان شدند. در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان)، پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

* در فاصله یک روز مانده به این بازی رسانه‌های انگلیسی اقدام به انتشار ترکیب احتمالی ۲ تیم کرده اند و از غیبت علیرضا جهانبخش در این دیدار خبر داده اند. به نوشته سایت‌های «min۹۰» و «گل»، هافبک ایرانی برایتون که دیدار هفته گذشته برابر نیوکاسل را به دلیل مصدومیت از دست داد، همچنان حاشیه نشین خواهد بود.

* نتایج یک نظرسنجی به عمل آمده توسط رسانه بلژیکی «فوتبال نیوز» حاکی از این است که ۷۰ درصد از هواداران تیم فوتبال شارلوا نظر مثبتی روی کاوه رضایی دارند و معتقد هستند مهاجم ایرانی تیم محبوبشان در این باشگاه موفق خواهد شد.

کد خبر 391113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.