تدوین برنامه جامع شهری اصفهان بر مبنای خرد جمعی

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه دستور کاربرنامه جامع شهر با رویکرد جدید مبنی بر مشارکتی بودن برنامه، جلسات متعددی برگزار و ۲۵۰ نفر در قالب ۱۵ قشر در این جلسات شرکت کردند و در جلسات موضوعی نیز ۲۷۰ نفر شرکت کننده در قالب ۸۸ نهاد حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی در نخستین همایش جمع‌بندی و تحلیل یکپارچه مشکلات شهر اصفهان با عنوان «جهان نما»، اظهارکرد: یکسال پیش برنامه جامع شهر منطقه اصفهان با فراز و فرودهای زیاد به اعلان عمومی رسید و در جلسه‌ای این موضوع به طور رسمی اعلام شد.

وی افزود: پس از آن بر اساس شرح خدمات برنامه، شورای راهبری با ۱۷ عضو تشکیل و شورای شهر به عنوان مردمی ترین نهاد آن به ریاست شورا انتخاب شد؛ همراه با آن شهرداری دبیر اجرایی و اداره راه و شهرسازی به عنوان دبیر اداری انتخاب شد.

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه دستور کاربرنامه جامع شهر با رویکرد جدید مبنی بر مشارکتی بودن برنامه، جلسات متعددی برگزار و ۲۵۰ نفر در قالب ۱۵ قشر در این جلساتشرکت کردند.

وی ادامه داد: در جلسات موضوعی برنامه جامع نیز ۲۷۰ نفر شرکت کننده در قالب ۸۸ نهاد حضور یافتند که مقرر شد نتایج آن در کمیسیون های شش گانه بررسی شود، از این رو امروز برای جمع بندی مشکلات گردهم آمدیم.

کد خبر 391092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.