حمایت از منصوریان سه برابر شده است

سخنگو باشگاه ذوب آهن گفت: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و مطمعن هستیم در آینده نزدیک تیم ذوب آهن را در رده های بالا ببینم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد جمشیدی پس از تساوی دو بر دو دو تیم ذوب و استقلال در چهارچوب رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: ذوب آهن از همان ابتدا تیم برتر میدان بود و کنترل بازی را در دست گرفت. با وجود اینکه بازیکنان مصدوم ما بسیار دیر رسیدند، اما پایان بازی خوب بود و حتی می توانستیم در دقایق اخر بازی را سه بر دو ببریم.

سخنگو باشگاه ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و مطمعن هستیم در آینده نزدیک تیم ذوب آهن را در رده های بالا ببینم.

وی درباره حمایت از منصوریان گفت: الان حمایت ما از سرمربی تیم سه برابر شده است. ایشان کار خود را بسیار خوب انجام دادند و تعامل مورد نیاز بین عوامل باشگاه شکل گرفته است.

وی درباره سکوهای بیشتر هواداران استقلال خاطرنشان کرد: سه بازی مهم با پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن باید در فولادشهر برگزار کنیم و در این بازی ها امکان تقسیم 90 به 10 سکوها امکان پذیر نیست. با توجه به اینکه هدف باشگاه ذوب آهن مباحث فرهنگی و لذت بردن تماشاگران نیز است، بنابراین اگر هواداران ذوب آهن نتوانند ورزشگاه را پر کنند سکوها را به تیمی که این توان را دارد می دهیم.

جمشیدی درباره برخی حاشیه های پیش آمده بین هواداران دو تیم در بازی امروز، تاکید کرد: با کارهای فرهنگی برای تماشاگران این مشکلات نیز حل می شود. به هرحال در فوتبال یک تین می برد و یک تیم می بازد.

وی تصریح کرد: به هواداران استقلال حق می دهم، این تیم به نوعی در بحران است و شاید امروز انتظار داشتند از این شرایط خارج شوند. 

کد خبر 391083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    0 0
    سعید آذری رو فرستادید که ذوب آهن را به تیم متوسطی تبدیل کنید.شد شد نشد نشد در آوردید.