۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
فتحی: از داوری ضربه خوردیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مگر چقدر می توانم تحمل و بازیکن و سرمربی را به صبر دعوت کنم. فقط می توانم بگویم متاسفم که باز هم امسال مانند سال گذشته از داوری ضربه می خوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین فتحی پس از تساوی دو تیم ذوب آهن و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی زیبایی بود و استقلال بازی خوبی ارائه داشت، اما بازهم اشتباهات داوری سه امتیاز را از ما گرفت. نمی دانم جواب هواداران و عاشقان استقلال که در گرما و سرما ما را تنها نمی گذارند را چه بدهم. چندین بار صحنه گل دوم تیم ذوب آهن را دیدم و صد درصد افساید بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: به استراماچونی حق می دهم، چند ماه است که زحمت می کشد و همه کار انجام می دهد؛ اما چند بازی است که چوب داوری را می خوریم. به استراماچونی حق می دهم که عصبانی شود، بازی با نفت مسجد سلیمان از داوری آسیب دیدیم و پنالتی ما مقابل پرسپولیس نیز باید تکرار می شد.

وی افزود: مگر چقدر می توانم تحمل و بازیکن و سرمربی را به صبر دعوت کنم. فقط می توانم بگویم متاسفم که باز هم امسال مانند سال گذشته از داوری ضربه می خوریم.

فتحی درباره انتقادات از سرمربی استقلالی ها گفت: چند بازی شانس با ما یار نبوده و همه کارشناسان داوری گفتند که چوب اشتباهات داوری را خوردیم. جایگاه ما در جدول این نیست، باید 9 امتیاز داشته باشیم و در بالا جدول قرار بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد دروازه بانان تیم استقلال، توضیح داد: دروازه بانی پست حساسی است و یک اشتباه دروازه بان منجر به گل می شود. با این حال نمی توان نظری در این باره بدهم.

کد خبر 391078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.