استراماچونی اخراج شد، درگیری بین هواداران و  پرتاب صندلی‌ها! + فیلم

اخراج استراماچونی از کنار زمین خشم هواداران استقلال را برانگیخت و باعث شد تا صندلی و بطری به درون زمین پرتاب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمه دوم بازی دو تیم ذوب آهن و استقلال در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر حاشیه‌های فراوانی داشت:

*پس از به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط استقلال، درگیری در سکو ذوب آهنی ها شکل گرفت و جو سکوهای ملتهب شد. دلیل این‌ اتفاق نیز خوشحالی چند هوادار استقلالی بین ذوب آهنی ها بود!

*مصدومیت بازیکن استقلال و روی زمین افتادن این بازیکن باعث شد تا هواداران که تصور داشتند این بازیکن قصد اتلاف وقت را دارد و علیه او شعار دادند.

*گل تساوی ذوب آهن باعث شد تا سکوهای دوتیم شعارهای بسیار سنگینی علیه همدیگر بدهند. همچنین از سمت سکو استقلالی ها آسیائی به جایگاه ویژه که هواداران ذوب آهن در حاضر بودند، پرتاب شد.

*محمدرضا خلعتبری پس از چندماه دوری از میادین برای اولین بار به عنوان یار تعویض در بازی حاضر شد و عملکرد بسیار خوبی نیز داشت و مورد تشویق هواداران سبز قرار گرفت.

*در دقیقه ۸۱  استراماچونی اعتراضی شدیدی به داور داشت و عصبانیت خود را با شوت کردن توپ نشان داد. این حرکت باعث اخراج وی از کنار زمین شد. پس از این اتفاق هواداران استقلال که پشت نیمکت تیم محبوبشان بودند، شروع به پرتاب بطری و صندلی به درون زمین کردند.

*در ادامه‌ جو ورزشگاه و کیفیت بازی عالی بود، گل برتری استقلالی ها را به اوج رساند و بلافاصله بعد از گل تساوی ذوب آهن هواداران ذوب را به آسمان برد.

*پس از گل تساوی ذوب آهن حضور یک جیمی جامپ در زمین دقایق عجیبی را رقم زد.

*هواداران استقلال که معتقد بودند گل ذوبی ها آفساید است، شعارهای تندی علیه داور دادند.

*این بازی در نهایت با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

کد خبر 391076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.