از دیدن رنگ سبز لذت می‌برم/ اگر قرار است از داوری حمایت شود، نباید هیچ رنگی مهم باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از عملکرد فنی تیمم لذت بردم. دیروز گفتم هم ما به برد احتیاج داشتیم هم استقلال به پیروزی در این دیار نیاز داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در نشست خبری، اظهار کرد: بی دقتی از خو ما شروع می شود. از عملکرد فنی تیمم لذت بردم. دیروز گفتم هم ما به برد احتیاج داریم هم استقلال. ۱۶ کرنر زدیم تا بالاخره دو گل به تیم حریف زدیم. در دو بخش از بازی تلاش کردیم به بازی برگردیم و اگر در طول این مسابقه گل اول را ما زده بودیم، شرایط فرق می کرد.

وی با بیان اینکه دو تیم خوب بازی کردند، افزود: ما از سیستم راهنمایی و دبیرستانی استفاده می‌کنیم و همه چیز را زیر نظر داریم.  می توانستیم گل سوم را هم به استقلال بزنیم که نشد. سربازان از هفته آینده به ترکیب تیم اضافه می شوند و خلعتبری با آمدنش به بازی روند این مسابقه را عوض کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه فرشید اسماعیلی به یک بازیکن بین المللی تبدیل شده است، افزود: سربازان تیم ذوب آهن شرایط خاصی داشتند؛ یکبار قبل از شروع لیگ بدنسازی کردند و بعد از آن همه رفتندو دوباره برگشتند که این مسئله کار مارا دشوار کرد. قول می دهم احسان پهلوان مثل ستاره سالهای قبل ذوب آهن شود.

منصوریان با بیان اینکه ذوب آهن حرف زیادی برای گفتن دارد، افزود: اصل فوتبال نباختن است و اینکه در کارنامه ذوب آهن باخت نیست، به ما انرژی می‌دهد، اما اصل بردن را باید رعایت کنیم و در ادامه رقابت های لیگ پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهند، تصریح کرد: باید به تیم بازیکنان با تجربه اضافه کنیم و بعد از آن جوانان را با تجربه کنیم. سال‌های قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم با دو مهاجم و فشار بالا بازی کنیم، اظهار کرد: وقتی به سمت انتهای بازی می روی کار سخت می شود. اگر سایپا و نفت را برده بودیم شرایط بهتر می شد. به بازی دفاعی اعتقاد ندارم. من ده سال مقابل استقلال روی نیمکت بلند نمی شدم، اما فکر کردم نشستنم به ضرر تیم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه امروز برای موفقیت ذوب آهن می جنگم، گفت: از دیدن رنگ سبز لذت می برم. دوس نداشتم بازیکنم بگوید اگر لب خط بودی نمی باختیم. خودم را مدیون استقلال می دانم اما برای ذوب آهن می جنگم. دوس ندارم به پسرم بگویم پا پس کشیدم و نجنگیدم. امروز کنار زمین خیس عرق شدم،. تشکر می کنم از مدیر کارخانه و موسوی لارگانی نماینده مجلس امروز کنار تیم بودند.

وی با بیان اینکه ما تیم گرانی نیستیم، اما به حمایت احتیاج داریم، افزود: باید دست در دست هم جلو برویم، اگر در این مسیر به موقع ما رو حمایت کنند، این تیم از نفت چند سال قبل بهتر می شود. کیفیت تیم ما بالاست و بجه های ما یک استارت می خواهند. امسال دریافتی نداشتیم، اما دغدغه ای نداریم. اصفهانی ها معمولا حسابگر هستند و به کسی بدهاکار نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه با دیده احترام به داوران نگاه می کند، تصریح کرد: چندین نفر از داوران ما مثل خورشیدی و زاهدی فردر چرخه داوری نیستند. دکتر حیدری فوق العاده بی رحم و خشک قضاوت می کند که با کسی شوخی ندارد. این بازی سنگین  داور خوبی مثل حیدری می خواست. اگر قرار است از داوری حمایت شود، نباید هیچ رنگی مهم باشد. از کمیته انضباطی تشکر می کنم آستین بالا زده و همه را بعد از انتقاد دعوت می کند.

کد خبر 391075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.