در صورت تعرض دشمن در کمترین زمان ممکن اقدام متقابل انجام می‌دهیم

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: وضعیت و شرایط کنونی جامعه ما فوق العاده برتر از شرایط اول انقلاب بوده و امروز شرایطی ایجاد شده که دست برتر و قدرت برتر را داریم و می‌توانیم در کمترین زمان اقدام متقابل انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا در اولین همایش طلایه داران عرصه جهاد و شهادت شهرستان سمیرم که با حضور بیش از ۱۰۰۰ رزمنده، آزاده و جانباز در این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام زین العابدین (ع) و همچنین بزرگداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و امنیت کشور تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته رشد علمی کشور ایران بیش از ۳۰ رتبه بوده و این در حالیست که کشورهایی همچون آمریکا ۸ پله پیشرفت علمی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیشرفت های جمهوری اسلامی به پشتوانه فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی عاشورایی است.

سردار فدا با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در منافع غربی‌ها در منطقه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب ۲۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دامن زدن به مسئله جدایی طلبی  و توطعه کردستان باعث ایجاد ناامنی در این قسمت شد.

وی آرامش و امنیت امروز را مدیون عمل کرد خوب مردم و جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در زمان محاصره شهید چمران در کردستان با فرمان مستقیم امام برای حرکت تمام نیروهای کل قوا به سمت آنجا شاهد شکسته شدن محاصره شد و کومله ها از شهر فرار کردند و امنیت به این شهر بازگشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان همچنین در ادامه صحبت های خود متذکر شد: در این گونه همایش ها که خاطرات تلخ و شیرین، کمی و کاستی و حتی مشکلات را مرور و بیان می کنیم باز هم با آرمان های امام تجدید بیعت می‌کنیم.

سردار فدا با اشاره به شرایط موجود در جامعه امروز خاطر نشان کرد: وضعیت و شرایط کنونی جامعه ما فوق العاده برتر از شرایط اول انقلاب است به گونه‌ای که اگر در زمان جنگ غافلگیر شدیم و پس از آن به مرور عکس العمل نشان دادیم امروز شرایطی ایجاد شده که دست برتر و قدرت برتر را داریم و می‌توانیم در کمترین زمان اقدام متقابل انجام دهیم.

وی ضمن تاکید بر قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران و اشاره به ساقط کردن پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی متذکر شد: امروز چنان به قطعیتی رسیده‌ایم که وقتی حضرت آقا  گفتند انگلیسی‌ها جواب خباثت خود را خواهند دید در کمتر از سه روز  نیروهای دریایی سپاه پاسداران نفتکش انگلیسی را متوقیف می‌کنند.

فدا با اشاره به توان موشکی کشور افزود: قدرت نظامی موشکی ما به حدی رسیده است که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند یکی بزنند ده تا می‌خورند.

این مقام نظامی افزود: ما در جنگ تجربه کردیم و آموختیم که در مشکلات باید بر روی پاهای خودمان بایستیم و دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

وی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس افزود: ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت جهان را در هم شکستیم و کماکان در برابر این خباثت ها ایستاده ایم.

فدا نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها را تحقیر شدن دانست و متذکر شد: نتیجه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و خباثت‌های آن‌ها اقتدار و استقلال امروز بوده که مدیون خون شهدا و صبوری خانواده های جانبازان، شهدا و آزادگان است.

به گزارش ایمنا در این همایش از خانواده دو شهید مدافع وطن شهید مهدی نوروزی و شهید محمد صابری تجلیل و از زحمات فرمادهان سابق ناحیه مقاومت بسیج سمیرم تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 391071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.