باید در زمینه تقویت استعدادهای جوانان تا سطح قهرمانی تلاش شود

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش سرانه‌های ورزشی می‌توانیم نشاط اجتماعی را برای نوجوانان و جوانان ورزشکار فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگارایمنا ازشهرستان گلپایگان، علی بختیارامروز (پنج شنبه) درآیین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: با افزایش سرانه‌های ورزشی می‌توانیم نشاط اجتماعی را برای نوجوانان و جوانان ورزشکار فراهم سازیم.

وی گفت: با توجه به جمعیت روبه افزایش نوجوان و جوان در شهر گلشهر یک زمین چمن مصنوعی جوابگوی آن‌ها برای پرداختن به ورزش نیست که با بهره‌برداری از مجموعه پارک آبی سرپوشیده شهر گلشهر افزایش سرانه ورزشی را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با تأکید در تسریع اجرای محوطه سازی و روشنایی اطراف زمین چمن مصنوعی، تصریح کرد: جوانان در کنار تعلیم و تربیت به ورزش کردن برای آرامش و نشاط روحی و سلامت جسمانی نیاز دارند که در این زمینه مکان‌های ورزشی باید ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه حامد جنت دوچرخه سوارقهرمان کشورمان از جوانان افتخارآفرین این شهر است، تأکید کرد:  باید در زمینه تقویت استعدادهای جوانان تا سطح قهرمانی تلاش شود تا درمسابقات المپیک جهانی شاهد قهرمانی جوانان گلپایگانی باشیم.

زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر با هزینه ۴۲۰ میلیون تومان افتتاح شد

در ادامه رسول باروتی رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان با بیان اینکه عملیات احداث چمن مصنوعی شهر گلشهر در زمینی به متراژ هزار متر مربع و هزینه‌ ۴۲۰ میلیون تومان اجرایی شد، اظهارکرد: سال گذشته زیرسازی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی شهر گلشهر با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان انجام شد.

وی افزود: برای فنس کشی اطراف چمن مصنوعی ۷۰ میلیون تومان و چمن سازی آن ۲۵۰ میلیون تومان اعتبارهزینه شده است که با افتتاح این پروژه به سرانه ورزشی این شهر افزوده شده است.

کد خبر 391055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.