نگاه فدراسیون به گونه است که تیم های پایتخت باید قهرمان شوند/ تذکر جدی به فدراسیون می دهیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اگر قرار بود رأی صادر شود باید از جانب کمیته انضباطی که وظیفه آن را بر عهده دارد صورت می‌گرفت، درخواست داریم هرچه سریع‌تر کمیته انضباطی رأی خود را لغو کند زیرا تا ساعاتی دیگر بازی آغاز می‌شود و می‌خواهیم سعید آقایی در این دیدار حضورداشته باشد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با محرومیت سعید آقایی اظهار کرد: خبردار شدیم کمیته انضباطی رأی صادر کرده که باعث تعجب ما شد.  کمیته انضباطی وظیفه دارد اگر در میدان بازی بازیکنی دچار تخلف شد، بعد از مسابقه جلسه‌ای تشکیل دهند و تصمیم‌گیری کنند که بعضی مواقع در درجه اول نخست تذکر شفاهی و کتبی می‌دهند و سپس اگر شدت تخلف زیاد یا تکرار شده باشد، آن‌وقت برای بازیکن محرومیت در نظر می‌گیرند.

وی افزود: سؤال ما این است که اگر بازیکنی از تیم پرسپولیس یا دیگر تیم پایتخت چنین کاری انجام دهد این محرومیت شامل حال آن‌ها هم خواهد شد؟ آیا کمیته انضباطی چنین تصمیم قاطعی را فوراً برای آن‌ها هم در نظر می‌گرفت، آن هم در یک روز حساس که سپاهان با پرسپولیس بازی دارد؟ و سؤال دیگر مبنی بر این است که در دربی بازیکنان دوتیم پایتخت حرکات غیراخلاقی از خود نشان دادند اما چرا کمیته انضباطی تصمیمی برای بازیکنان این دوتیم نگرفت؟  

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بابیان اینکه کمیته اخلاق با در نظر گرفتن این محرومیت تمرکز سرمربی، کادر فنی و دیگر بازیکنان تیم سپاهان را از بین برده است،تصریح کرد: این شائبه وجود دارد که نگاه فدراسیون فوتبال و وزارت خانه به‌گونه‌ای است که تیم‌های پایتخت باید قهرمان شوند مگر تیم‌های شهرستانی چه گناهی کرده‌اند که با چنین برخوردهایی روبرو هستند.

لارگانی اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس مردم شریف و شهیدپرور اصفهان سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و  انتظار نداشتند که در روز برگزاری مسابقه با این حکم روبرو شوند. دوتیم اصفهانی همواره در فوتبال ایران خوش درخشیدند، دربازی‌های آسیایی تنها تیمی که به مراحل بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کرد ذوب‌آهن بود که دیگر تیم‌ها و تیم‌های پایتختی در همان مرحله اول حذف شدند. مردم اصفهان با این رأی که صادرشده مخالف هستند و به آن اعتراض دارند. همان‌گونه که گفتم اگر قرار بود رأی صادر شود باید از جانب کمیته انضباطی که وظیفه آن را بر عهده دارد صورت می‌گرفت، درخواست داریم هرچه سریع‌تر کمیته انضباطی رأی خود را لغو کند زیرا تا ساعاتی دیگر بازی آغاز می‌شود و می‌خواهیم سعید آقایی در این دیدار حضورداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با تاج تماس گرفتم اما در دسترس نبود، تأکید کرد: با برخی از افراد کادر وزارت خانه تماس گرفتم و پیگیر این موضوع هستم. گروه مقابل سپاهان اگر در بازی امروز برنده شود، برد واقعی به دست نیاورده است زیرا بازیکن کلیدی این تیم را محروم کردند و روحیه دیگر افراد تیم را هم از بین برده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: دیگر از این مسئله‌ها نمی‌گذریم و با مصوبین برخورد می‌کنیم. امروز روز کاری مجلس نیست و در اولین روز کاری تذکر جدی خواهیم داد و از رئیس فدراسیون می‌خواهیم این نگرش‌هایی که نسبت به بعضی تیم‌ها دارند تغییر دهند و همه تیم‌های لیگ برتر را با یک دید نگاه کنند.

کد خبر 391042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.