راه‌اندازی سامانه «شاخه» برای ارتباط با شهروندان

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: سامانه شاخه فعال شده بر روی پورتال شهرداری سامانه‌ای کاملا تعاملی و با دسترسی آسان است.

به گزارش ایمنا، محسن رنجبر با تاکید بر اینکه شهرداری با تشکیل سازمان فناوری اطلاعات در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی‌سازی خدمات خود را منسجم‌تر کرد، اظهار کرد: تا اواخر سال ۹۷ بیشتر به پروژه‌های زیرساختی پرداخته شد تا بسترهای خدمات الکترونیکی فراهم شود و روکش آن به عنوان پورتال تعاملی شهرداری هم ایجاد شد و در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله سرویس شاخه در آن فعال شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات الکترونیک شهرداری بر بستر سامانه‌های تعاملی که بر روی پورتال Qom.ir بارگذاری شده ارائه می‌شود، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که براساس هدفی که در برنامه قم ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده بتوانیم به شاخص‌های نسبی شهر هوشمند با الکترونیکی سازی خدمات دست پیدا کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: ایجاد گروه‌ها، کانال‌های اطلاع‌رسانی و غیره در راستای هم‌افزایی و مشارکت در امور شهروندی از جمله ظرفیت‌های سامانه شاخه است و چنانچه مردم از این بستر اشتراک گذاری اطلاعات و ایده استفاده کنند قطعا در توسعه شهر و خصوصا فضای شهر هوشمند موثرتر خواهند بود.

کد خبر 391004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.