رفع مشکلات ترافیکی و ایمنی بزرگراه شهید چمران 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: امیدواریم در سال آینده برای رفع مشکلات ترافیکی و ایمنی بزرگراه شهید چمران طرح عملیاتی ارائه و اجرایی شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگراه شهید چمران قدیمی‌ترین بخش حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان است که در گذشته احداث شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در دو دهه اخیر خیابان‌های متعددی از جمله اشراق شمالی و جنوبی، بعثت، فروردین، شاهد و آل محمد در اطراف بزرگراه شهید چمران احداث شده، حجم تردد خودروها در این بزرگراه به شدت افزایش یافته، در حالی که ارتباط این خیابان‌ها با بزرگراه قطع است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکنون طرح‌های مختلفی برای رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه شهید چمران پیشنهاد شده است، تصریح کرد: احداث زیرگذرها، روگذرها و دوربرگردان‌های غیرهمسطح از جمله پیشنهادات مطرح شده است که در سازمان طراحی و کمیته‌های تخصصی ذی‌ربط در حال بررسی بوده و نقاط مثبت و منفی طرح ها سنجیده می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال آینده با پیش بینی بودجه لازم، برای رفع مشکلات ترافیکی و ایمنی بزرگراه شهید چمران طرح عملیاتی ارائه و اجرایی شود.

صلواتی خاطرنشان کرد: با احداث رینگ چهارم ترافیکی شهر شاهد کاهش بار سنگین تردد خودروها از بزرگراه شهید چمران خواهیم بود.

کد خبر 390995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.