افتتاح دو پروژه خدمات شهری با حضور معاون رئیس‌جمهور در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در چهارمین روز از مهرماه با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح دو پروژه مجتمع خدمات خوردویی، نهالکاری در کمربند سبز شهر و انعقاد تفاهمنامه سه جانبه به منظور استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به انجام می‌رسد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین برنامه در خیابان کشاورز در مجموعه صنفی و خدمات خوردویی است؛ این دو مجتمع به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم تهیه دیده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه ۶۰۰ مورد شغل مزاحم در حوزه خدمات خودرو در سطح شهر شناسایی و به این محل منتقل شد، تصریح کرد: هزینه این پروژه حدود ۳۶ میلیارد تومان برآورد شد که هم اکنون این مجتمع را اجرا و واگذاری کردیم.

وی ادامه داد: بعدازظهر امروز نیز با حضور معاون رئیس جمهور در عرصه کمربند جنوبی پروژه دیگری افتتاح می‌شود.

یعقوبی با اشاره به اهمیت کمربند جنوبی و تنفس گاه شهر افزود: بعد ازظهر امروز آغاز عملیات اجرایی کاشت نهال در مساحت ۳۵۰ هکتار کمربند جنوبی شهر مشهد انجام می‌شود که تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امروز با حضور معاون رئیس جمهور تفاهمنامه‌ای مابین شهرداری مشهد، اداره کل محیط زیست و آموزش و پرورش در راستای مباحث محیط زیستی و سرویس مدارس به منظور استفاده حداکثری دانش آموزان از وسایل حمل و نقل عمومی منعقد خواهد شد.

کد خبر 390994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.