نرخ پروازهای اربعین به نجف تغییری پیدا نکرده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همانگونه که در سال های قبل اعلام کردیم نرخ پروازهای اربعین به نجف تغییری نکرده است و این موضوع می تواند برای افرادی که عازم زیارت هستند، تسهیلات ایجاد کند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده در حاشیه مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، با اشاره به اینکه نرخ پروازهای تهران- نجف بر اساس قیمت مصوب انجام می شود از تدوین شیوه نامه پروازهای خارجی خبر داد و اظهار کرد: نرخ پروازهای تهران- نجف همان دو میلیون و ۲۰۰ قیمت مصوبی است که اعلام شده است. 

وی گفت: همانند شیوه نامه ای که برای پروازهای داخلی داشتیم برای پروازهای خارجی نیز شیوه نامه ای در دست تدوین است که بر اساس مقرراتی است که در آن تامین حقوق مسافر در اولویت است.

عابدزاده افزود: در سالجاری همانند سال های گذشته این آمادگی وجود دارد تا سرویس‌های مختلف هوانوردی به مردم کشور در ایام اربعین ارائه شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در سال گذشته کنترل‌های خوبی انجام شد و تقریبا در بازار آزاد فروشی نداشتیم و امسال نیز به همان شیوه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: همانگونه که در سال های قبل اعلام کردیم نرخ پروازهای اربعین به نجف تغییری پیدا نکرده است و این موضوع می تواند برای افرادی که عازم زیارت هستند، تسهیلات ایجاد کند.

کد خبر 390987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.