تجهیز آتش‌نشانی کاشان به تجهیزات نوین مقابله با حوادث شیمیایی و هسته‌ای

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از تجهیز این سازمان به تجهیزات cbrwe برای مقابله با حوادث شیمیایی و هسته‌ای خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اشاره به در پیش بودن روز آتش‌نشان، اظهار کرد: برگزاری آیین بزرگداشت این روز، شرکت آتش‌نشانان در نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه عکس فعالیت‌های یک سال گذشته، اطلاع‌رسانی محیطی و رسانه‌ای به منظور معرفی شغل آتش‌نشانی و اشاعه فرهنگ ایمنی و نامگذاری یکی از میادین شهر با عنوان آتش‌نشان بخشی از برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی با اشاره به تقارن روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع)، عنوان کرد: کارشناسان آتش‌نشانی کاشان به مناسبت این ایام با حضور در مساجد و تکایا به پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اشاره به برگزاری مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان، افزود: در این هفته، برنامه‌هایی جهت آموزش دانش‌آموزان ابتدایی برگزار شده، بروشورهای آموزشی توزیع می‌شود.

چایچی از برگزاری مسابقات ورزشی درون‌سازمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره آموزشی ایمنی و پیشگیری از سوانح برای یکصد نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار شد. 

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کاشان و قرار گرفتن در مسیر راه‌آهن و محور ترانزیت شمال به جنوب و آزاد راه تهران_شیراز، اظهار کرد: یکی از خودروهای اطفائیه این سازمان به تجهیزات نوین مقابله با حوادث شیمیایی و هسته‌ای (cbrwe) مجهز شد.

کد خبر 390973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.