منصوریان: نیاز مبرم ما کمک داور ویدیویی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نیاز مبرم ما کمک داور ویدیویی است، بسیاری از مدیران، مربی‌ها و تیم‌های ما بخاطر این مشکل از هم پاشیده شدند. کمک داور ویدیویی حق مسلم یک تیم را در همان بازی به آن می‌دهد این سیستم جز الزامات ایران است هر چند لیگ ما حرفه‌ای است ولی در فوتبال ایران مهم‌ و مهم‌تر وجود دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران اظهار کرد: بازی فردا بازی آسانی برای دو تیم نخواهد بود، در هفته‌های گذشته کیفیت خوبی به نمایش کذاشتیم، اما به سه امتیاز نرسیدیم. استقلال نیز با مربی جوان و قوی نتوانسته به خواسته‌های خود برسد. با توجه به تقابل استراتژی‌های دو تیم قطعا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: سه بازیکن سرباز از هفته‌های پیش با ما بودند و منتظر هستیم که به فرم بدنی مورد نیاز برسند. ۲۸ بازیکن عالی داریم و خلعتبری را نیز از فردا جز ۱۸ نفر تیم داریم و خود او می‌تواند نیمی از یک تیم باشد. دقیقه به دقیقه بازی را ترسیم کردیم و برای همه چی حاضر هستیم.

وی درباره شرایط ارسلان مطهری توضیح داد: بازی فردا جز معدود بازی‌هایی است که تمام بازیکنان از جمله ارسلان حاضر و آماده هستند. چیدن ۱۸ نفر نهایی بازی فردا کار بسیار سختی بود و مجبور شدم روی برخی از بازیکنان مهم خط مشکی بکشم.

منصوریان درباره احساس خود در تقابل با استقلال گفت: دوران بازیگری را مدیون استقلال هستم، از هفت سالگی و زمانی که ناصر حجازی و حسن روشن در این تیم بودند به این تیم علاقمند شدم. اما به تنها چیزی که فردا فکر می‌کنم، پیراهن سبزی است که به امانت در دست دارم. فردا می‌خواهم به پسرم بگویم که پدرت چه آدمی بود و با تمام وجود بازی خواهم کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: شور و اشتیاق در تیم ما موج می‌زند و مهم‌تر از همه با تبدیل به یک خانواده شدیم. برای تیم‌ها جو تیم ما آرزو است.

وی درباره جو استادیوم فولادشهر در روز بازی تاکید کرد: تا جایی که اطلاع پیدا کردم روبرو فنس‌ها جایگاه تماشاگران را برداشتند تا تمام جایگاه برای تیم‌ ما باشد. جدا از زرد و سبز از فوتبال دوستان اصفهانی خواهش دارم که ورزشگاه را پر کنند. همچنین سه الی چهار هزار نفر از کارگران ذوب آهن نیز ما را در ورزشگاه حمایت خواهند کرد.

منصوریان درباره تاثیر VAR به رشد فوتبال ایران اظهار کرد: نیاز مبرم ما کمک داور ویدیویی است، بسیاری از مدیران، مربی‌ها و تیم‌های ما بخاطر این مشکل از هم پاشیده شدند. کمک داور ویدیویی حق مسلم یک تیم را در همان بازی به آن می‌دهد. این سیستم جز الزامات ایران است و علی‌رغم اینکه لیگ ما حرفه‌ای است ولی در فوتبال ایران مهم‌ و مهم‌تر وجود دارد!

سرمربی  ذوب آهن در پایان افزود: اگر سال پیش پیش از حضور من VAR وجود داشت، ۲۱ امتیاز ذوب آهن از دست نمی‌داد و نگرش مدیران کارخانه نیز تغییر نمی‌کرد. با تمام این مشکلات از روند داورها حمایت می‌کنیم، با توجه به اینکه فردا یک داور حرفه‌ای بازی را سوت خواهد کرد نگرانی نخواهیم داشت.

کد خبر 390930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.