موافقت رهبری با امریه ۳۰۰ نفر از فعالین سمن های جوانان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از موافقت رهبر معظم انقلاب با امریه ۳۰۰ نفر از فعالین سازمان های مردم نهاد جوانان در ۶ ماه پایانی خدمت سربازی خود خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی تندگویان گفت: صبح امروز دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به اتفاق بنده و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در دفتر سردار وحیدی ریاست دانشگاه عالی دفاع کشور که اعضای ستاد کل نیروهای مسلح و اعضای کمیته نظام وظیفه نیز در آن حضور داشتند، پیرامون موضوع امریه فعالین سمن های جوانان و چندین موضوع مختلف بحث و تبادل نظر کردیم.

وی ادامه داد: در موضوع سرباز مهارت که کار آن را از سال گذشته آغاز کردیم ما درخواستی مبنی بر سپری کردن ۶ ماه پایانی خدمت وظیفه فعالین تشکل های جوانان به صورت امریه در محل تشکل خود داشتیم که مشوقی برای اعضای فعال این سمن ها باشد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این موضوع با امتیازات و جزئیاتی که ما از اعضای سمن ها احصا کردیم, گردش کار شد و خدمت مقام معظم رهبری ارائه شد که ایشان با این موضوع موافقت کردند و سقفی ۳۰۰ نفری برای تشکلهای جوانان کشور در این خصوص تخصیص دادند.

تندگویان اظهار داشت: جا دارد که از توجه ویژه مقام معظم رهبری به موضوع تشکل های جوانان و فعالیت های داوطلبانه تشکر کنم که این امر و این توجه باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف جوانان برای پیوستن به این جریان اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه عام المنفعه خواهد شد.

وی در خصوص شرایط اجرای این موضوع گفت: جزئیات و مدل اجرای این کار و محورهای واجدین شرایط پس از ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در اصرع وقت اعلام خواهد شد.

منبع: وزارت ورزش و جوانان

کد خبر 390924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.