بیشترین انگیزه استقلالی های ذوب آهن

سیصد و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد "مهدی با ٥مدال خاطره انگیز رفت" عنوان اصلی این رسانه است که خبر خداحافظی مهدی جعفرپور ستاره دوران هت تریک سپاهان را می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مهدی با ٥مدال خاطره انگیز رفت" عنوان اصلی این رسانه است که خبر خداحافظی مهدی جعفرپور ستاره دوران هت تریک سپاهان را می دهد. در قسمتی از متن وداع او آمده است:

آن روز حالا برای من فرا رسیده است. همان روزی که قبلا سعی می کردم تا جایی که امکان دارد  به آن فکر نکنم. ولی مثل خیلی از تقدیرهای زندگی گریزی از آن نیست. فوتبال هم مانند بسیاری از موضوعات این دنیا و زندگی مان مجموعه ای از شادی و اندوه ها را برایمان به دنبال دارد که اینک پس از سالهایی خاطره انگیز، روز پر غصه ای برای من است،در روزی که می خواهم خداحافظی ام از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن را به شما هواداران اعلام کنم. 
۸ سال حضور در ارتش طلایی ایران و کسب ۵ مدال قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ،چشیدن طعم لذت بخش هت تریک قهرمانی با سپاهان  قبل از اینکه تیم دیگری بتواند آن را تجربه کند از خاطرات ماندگار من است. روزهایی که برای خدمت مقدس سربازی به پاس همدان رفتم و به خاطر خدمت نتوانستم در فینال جام حذفی همراه با بقیه بازیکنان در زمین سرود قهرمانی سر دهم بی قرار روزی بودم که دوباره به جمع دوست داشتنی ترین تیم دنیا بازگردم و آن بازگشت هم برایم کلی خاطرات قشنگ داشت. بازگشتم و دوران پرفروغ دیگری را با سپاهان بزرگ تجربه کردم.
روزی که مدیرعامل وقت سپاهان به دروغ به نقل از سرمربی مان گفت که در لیست فصل آینده جایی ندارم زمان بسیار برایم تلخ سپری شد. هر چند مدتی بعد از زبان سرمربی آن روزهایمان شنیدم که آن حرف دروغی بیش نبوده و من درلیست کادر فنی بوده ام اما ظاهرا آقای مدیرعامل دوست نداشته بمانم... بگذریم! آن روزها گفتم می روم، می جنگم و دوباره باز می گردم که این خود داستان حضورم در تیم هایی دیگر را به دنبال داشت.
نمی دانم تقدیرم در ادامه چیست اما می خواهم به لطف خدا در عرصه مربیگری ماجراجویی های خود را آغاز کنم و در این راه دعای خیر و حمایت های هواداران نازنین تیمم را خواستارم. در کنار همه اینها این را هم می دانم که تا ابد مانند سایر طلایی دلان یک هوادار متعصب برای سپاهان خواهم بود و منتظر قهرمانی های تیم محبوبم می مانم. انشاالله در پایان این فصل همه با هم در اصفهان  و در جشن های قهرمانی، سرود افتخار سر می دهیم و بابت دور تازه قهرمانی های دوست داشتنی ترین تیم دنیا شکرگزار پروردگار می شویم.

"استقلالی های ذوب آهن بیشترین انگیزه را خواهند داشت"دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمدرضا عباسی هافبک ذوب آهن در آستانه دیدار حساس این تیم با استقلال مطرح شده است. عباسی استقلال را تیمی زخمی در این دیدار خواند و اظهار کرد: استقلال با توجه به نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته اش به خصوص شکست در داربی برای کسب سه امتیاز به اصفهان می آید اما تیم ما نیز با توجه به حضور سرمربی و مربی و تعدادی بازیکنان اسبق استقلالی که در اختیار دارد انگیزه بسیاری برای پیروزی در این دیدار دارد.

"استقلال امروز در اصفهان" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 390908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.