افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از افتتاح و کلنگ‌زنی دو ایستگاه آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشان خبر داد

به گزارش ایمنا، مهدی قره‌قاشی اظهار کرد: با نگاه مثبت شهردار گرگان در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان ایستگاه شماره هفت آتش‌نشانی گرگان در روز آتش‌نشانی و ایمنی در شهرک ویلاشهر گرگان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: همزمان با افتتاح این ایستگاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه شماره هشت نیز به زمین زده می‌شود و دو دستگاه خودروی عملیاتی پیشرو نیز به سیستم عملیاتی سازمان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: همزمان با این هفته تجهیز یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی آغاز و در کمترین زمان ممکن به چرخه خدمت اضافه خواهد شد.

قره‌قاشی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های شهردار گرگان در یک سال گذشته پارک آموزشی کودکان در ایستگاه چاله باغ گرگان به بهره‌برداری رسید که از این ظرفیت برای افزایش سطح آموزشی و فرهنگ‌سازی پیشگیری از حوادث و ایمنی از سنین پایین استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بهره‌برداری سیستم جامع ثبت حوادث و حریق در این سازمان، تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و ۵۱۴ مورد عملیات توسط آتش‌نشانی گرگان اجرایی شده که ۱۳۵ مورد حریق داخل و خارج از شهر، ۲۷۷ مورد حریق علفزار در داخل و خارج از شهر، ۲۳ مورد سوانح رانندگی داخل و بیرون از شهر بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دائم این سازمان بازدید از مراکز پرخطر به ویژه اماکن عمومی است که در این بازدیدها در صورت شناسایی اماکنی که امکان بروز حادثه در آن وجود دارد با دستور مقام قضایی پلمب و پس از رفع خطر اجازه ادامه فعالیت مجموعه داده خواهد شد.

کد خبر 390907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.