سالانه ۳ دوره آموزشی برای رانندگان حمل و نقل عمومی در ارومیه برگزار می‌شود

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: هر سال سه دوره آموزشی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر با بیان اینکه آموزش رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از اولویت‌های سازمان در هر سال است، اظهار کرد: آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و رعایت نظم و انضباط از مهم‌ترین محورهای مورد آموزش برای رانندگان ناوگان است.

وی با اشاره به ارومیه ۲۰۲۰ (ارومیه شهر ایده‌آل برای گردشگری)، ادامه داد: بدین منظور و تحقق ارومیه ۲۰۲۰، به آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نگاه ویژه داریم و آموزش‌هایی در این خصوص جهت استقبال از گردشگران برگزار می‌شود.

مژدهی‌فر با تاکید بر اینکه طی سال گذشته رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهر ارومیه آموزش‌هایی در این زمینه دیده‌اند، گفت: سالانه سه دوره آموزشی برای رانندگان برگزار می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: برای اصلاح ناهنجاری‌های ترافیکی تاثیرگذارترین قشر، رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی هستند چراکه این قشر بیشترین تعامل را با شهروندان دارند و مدیریت شهری ارومیه نیز به این مهم توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به محورهای آموزشی افزود: آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی و رعایت نظم و انضباط، آشنایی با حقوق شهروندی، قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی و مسایل تخصصی فنی از جمله موارد آموزشی است.

مژدهی‌فر اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری دو دوره کلاس آموزشی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار شود.

کد خبر 390902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.