ابلاغ آیین‌نامه تقسیط بدهی مودیان شهرداری بجنورد

سرپرست شهرداری بجنورد به ابلاغ آیین‌نامه تقسیط بدهی مودیان شهرداری اشاره کرده و گفت: این آیین نامه منطبق برماده ۷۳ قانون مقررات دولت است و مشمول تقسیط کلیه عوارض و بهای خدمات و مطالبات شهرداری و سازمان‌های تابع آن می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی خاکشور اظهار کرد: آیین‌نامه تقسیط بدهی مودیان شهرداری تنها شامل مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی شده و مشمول بدهی ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی یا بانک‌ها و موسسات مالی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ در صورت اعلام کمیسیون اعمال این آیین‌نامه ممکن است، عنوان کرد: هر گونه نقل و انتقال و سرقفلی املاک، فروش اموال غیرمنقول و عوارض خودرو نیز از شمول این آیین‌نامه مستثنی است.

سرپرست شهرداری بجنورد ادامه داد: اشخاص بدهکار به شهرداری می‌توانند با معرفی به بانک عامل طرف قرارداد با شهرداری نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

خاکشور تصریح کرد: بدهکاران صدور پروانه ساختمانی یا در قبال عوارض معوقه هم می‌توانند به‌صورت مشارکت در سرمایه‌گذاری با شهرداری، نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام کنند.

سرپرست شهرداری بجنورد افزود: تنظیم آیین‌‍‌نامه تقسیط بدهی به منظور وصول مطالبات معوقه شهرداری و افزایش توان مالی برای ارایه خدمات عمرانی بیشتر به شهروندان ابلاغ شده است و امیدواریم با تسهیلاتی که برای شهروندان فراهم شده مودیان مالی نیز برای پرداخت و تسویه بدهی خود اقدام کنند.

کد خبر 390897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.