نصب ۵۰ المان اثر انگشت با شعار "سند هویت ما" در شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ۵۰ المان با طرح اثر انگشت و شعار "سند هویت ما" به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب شده است.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده که به منظور تکریم و پاسداشت ایثارگران و شهدای دفاع مقدس امسال طراحی، ساخت و نصب "ابر یادمان دفاع مقدس" در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روزها شهر اصفهان حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفته است، افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) ‌ با شعار «رسم دلدادگی» به روز رسانی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای اهداف و سیاستگذاری‌های خود برای زیباسازی هر چه بهتر شهر، ساخت و نصب مجسمه‌ها و نماد شخصیت‌های فرهنگی را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: امسال ردیف بودجه ویژه‌ای در مناطق ۱۵ گانه جهت ساماندهی و ترمیم نمادهای سطح شهر در نظر گرفته شده است که تاکنون تعدادی از آثار ترمیم و انجام مابقی نیز تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

مؤذنی دیگر برنامه‌های سال جاری را ایجاد فضاهای چندمنظوره شامل نورپردازی، مبلمان شهری و هنر شهری با هدف باز زنده‌سازی کارکرد مادی‌ها و انهار عنوان کرد و گفت: قابل حمل بودن‌ مبلمان‌های شهری به منظور سهولت در جابه‌جایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از سیاست‌های در پیش رو است.

کد خبر 390892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.